در حاشیه مجمع انتخاباتی /رییس فدراسیون والیبال با استاندارآذربایجان غربی دیدار کرد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

در حاشیه مجمع انتخاباتی /رییس فدراسیون والیبال با استاندارآذربایجان غربی دیدار کرد

در حاشیه مجمع انتخاباتی /رییس فدراسیون والیبال با استاندارآذربایجان غربی دیدار کرد

 داورزنی:مهمترین سرمایه برای والیبال آذربایجان غربی نوع نگاه ارزشمند استاندار می باشد و این نگاه، ستودنی است.

  به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی: در حاشیه مجمع انتخاباتی والیبال استان دکتر داورزنی رییس فدراسیون والیبال ، ضیایی ، عضو هیات رییسه فدراسیون ، خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان و کریم فروزان رییس هیات والیبال استان عصر روز گذشته پنجم آبان ماه با استاندارو تنی چند از مسئولین استانی در دفتر سعادت دیدار و گفتگو کردند.

   استاندار آذربایجان غربی ضمن خیر مقدم به رییس فدراسیون والیبال و هیات همراه دراین نشست صمیمی گفت:انتخاب آقای فروزان را برای این رشته محبوب به فال نیک می گیرم وامیدوارم در این راه خطیر که مشتاقان زیاد و به همان اندازه حساسیت را به همراه خود دارد ، سیاست جذب حداکثری اعم ازپیشکسوتان، مربیان ، اصحاب فکر و کسانی که می توانند در این راه خطیر قدمی بردارند را با همدلی ، وفاق و وسواس بیشتری، مد نظر قرار دهند.

   وی گفت:در استان آذربایجان غربی بدنبال ورزش قهرمانی و حرفه ای که خود به یک صنعت در کشورهای اروپایی تبدیل شده هستیم؛ در عین حال با جدیت و در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی و سیاست های کلی سلامت، ورزش پایه و همگانی را نیز در جهت توسعه سلامت و نشاط و شادابی جامعه در دستور کار قرار داده ایم و از طریق همکارانم در دستگاه های متولی پیگیری خواهیم کرد.

   سعادت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در استان آذربایجان غربی زیرساخت های خوبی در حوزه ورزش در گذشته که به عنوان خادم مردم در این استان حضور داشتم بنا نهاده شد به گونه ای که بیش از 40 سالن ورزشی در روستاها و مراکز دهستان ها در کنارسایر پروژه های ورزشی مراحل ساخت و بازسازی آنها رابه اتمام رساندیم و همزمان نیز لیگ روستاهاو محلات را، برنامه ریزی کردیم ودر بخش دیگر نیزبا کمک تعدادی از دستگاه ها سالن های ورزشی برخی شهرستان ها را که نیمه تمام رها شده بودند را به سرانجام رساندیم وهم اکنون نیز با حمایت خوبی که در حوزه ساخت وساز در حال انجام هست پروژه های فاخر دیگری رادر استان ، به بهره برداری خواهیم رساند.

     وی گفت:به جرات می توان گفت در هر روستا و یا مراکز دهستان های استان حداقل یک سالن ورزشی و یا فضای روباز ورزشی پیش بینی شده است و با این پتانسیل بالقوه می بایست مردم و جوانان این استان را به همگانی کردن ورزش که جزو سبد خانوارها و لاینفک زندگی آنها محسوب می شود، سوق داد.

   سعادت درادامه این نشست صمیمی درخصوص اجرای طرح ورزش صبحگاهی رایگان، سلامت همگانی دراستان گفت:این طرح توسط اداره کل ورزش و جوانان آماده و با حمایت مالی استانداری از 5 مهرماه با 70 سالن ورزشی در سراسر استان ، کار خود را آغاز کرده است و در صورت پیشرفت کار، تمام سالن های استان را برای این کار در نظر خواهیم گرفت و به آقای خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان گفته ام که نگران هزینه کرد این کار فاخرنباشد تا هرکجا که این برنامه کشش دارد از حمایت استانداری برخورداراست.

   سعادت افزود: ما در کنار تقویت ورزش همگانی بحث استعدادیابی را در دستور کار ورزش استان، داریم که نقش آموزش و پرورش در این راستا اهمیت ویژه ای دارد که می بایست این کار به کشف استعداد دراین استان منجر شود ودر کناراین کار مستمر می توان لیگ های روستایی والیبال ، فوتبال ،فوتسال و... که با اقبال بیشتری همراه است را راه اندازی کرد و از هرگونه پیشنهاد و نظر در این راستا که به ورزش استان وافزایش نشاط و شادابی بیانجامد با روی باز، بنده و همکارانم استقبال می کنیم.

   استاندار آذربایجان غربی در ادامه گفت: ما منتظریم از پایه، تیم های والیبال ما تشکیل شوند و در لیگ نیز خواستار حضور چندین تیم هستیم وی خطاب به آقای داورزنی رییس فدراسیون والیبال گفت؛می خواهیم از جنوب استان هم درلیگ والیبال تیمی داشته باشیم و این کار را از هیات والیبال می خواهم که برنامه ریزی کند وبه فکرهزینه های آن نباشند یعنی یک تیم ازشمال استان و یک تیم ازجنوب استان.

   دکتر داورزنی رییس فدراسیون والیبال نیزدراین دیدارصممیمی گفت:مهمترین سرمایه برای والیبال استان آذربایجان غربی نوع نگاه شماست و این ارزشمند است و ستودنی ؛ اینکه بیش از نگاه های مالی و فیزیکی نگاه معنوی مقام عالی استان پشت این جمعیت مشتاق والیبال دوست و والیبال بلد است ، آن را تبدیل به یک بسیج عمومی خواهد کرد و من نیز امیدوار، به توفیقات روزافزون در این استان والیبال خیز و قهرمان پرور، هستم.

   وی در ادامه گفت: استان آذربایجان غربی دارای پتانسیل بالاایست که کمتر استانی دارای این خصیصه هاست ، امکانات ورزشی ، بازیکنان شاخص ، مربیان کارکشته ، پیشکسوتان ارزشمند و مردم فهیم و والیبال دوست که آرزوی هراستانی داشتن این خصیصه های ناب می باشد و داشتن این خصوصیات در آذربایجان غربی جای تبریک دارد.

   وی گفت: ما در تیم 12 نفره از وجود سه بازیکن تاثیر گذار ارومیه ای در تیم ملی بهره بردیم که در کنار این عزیزان کاپیتان سعید معروف در راس قرار دارد که به عنوان بهترین پاسور لیگ جهان انتخاب و اقبال عمومی را نیزبا خود به همراه داشت و این پیشرفت را در شهر عاشقان والیبال باید ستود.

   ریس فدراسیون والیبال در پایان گفت : در سال آینده میزبانی والیبال باشگاه هاوامیدهای آسیا را با هماهنگی های قبلی به ارومیه خواهیم دادو در صورت تامین تجهیزات و امکانات لازم، دو بازی از لیگ جهانی را نیز در ارومیه برگزار خواهیم کرد.

 شایان ذکر است این نشست صمیمی، در حاشیه مجمع انتخاباتی والیبال استان که با کسب 17 رای موافق از 17 رای ماخوذه و انتخاب کریم فروزان به عنوان رییس هیات والیبال آذربایجان غربی به مدت چهار سال، انجام پذیرفت، تدارک دیده شده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 598
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 604
بازدید ماه : 716
بازدید کل : 13141059
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7