کاراته‌کای طلایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خواهرم بهترین حریف تمرینی‌ام است و آسیب‌دیدگی او
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
به من می‌گفتند مدال‌ها تقسیم شده خودت را هم بکشی طلا نمی‌گیری
دوستی: آسیب‌دیدگی خواهرم بزرگترین ضربه را به من زد/ جای مدال جهانی در کارنامه‌ام خالی است

کاراته‌کای طلایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خواهرم بهترین حریف تمرینی‌ام است و آسیب‌دیدگی او بزرگترین ضرر را به من زد. جای او در مسابقات جهانی خالی است.

خبرگزاری فارس: دوستی: آسیب‌دیدگی خواهرم بزرگترین ضربه را به من زد/ جای مدال جهانی در کارنامه‌ام خالی است
  •  

، نسرین دوستی ملی پوش کاراته ایران در وزن 50- کیلو است که در بازی‌های آسیایی اینچئون موفق به کسب مدال برنز شد. وی در اولین حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان به مدال طلا دست پیدا کرد. دلارام دوستی خواهر نسرین دوستی است که سال‌ها در تیم ملی حضور داشته و یک سال است که به خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر از میادین دور مانده است. نسرین دوستی در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان که نخستین حضور ملی‌پوشان است گفت‌وگویی را با فارس انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: در بازی‌های آسیایی مدال برنز گرفتی حریفان چطور بودند؟

سطح بازی‌های آسیایی نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا سنگین‌تر بود. شاید به خاطر اهمیت آن برای ایران است. حریفان ما خیلی خوب بودند و هیچ کدام از مسابقات دست‌گرمی نبود و همه برای مدال آمده بودند. در دو رقابت مقابل کره شمالی و اندونزی پیروز شدم اما به قزاقستان باختم.

فارس: بازی با حریف قزاق چطور بود؟

بازی با حریف اندونزیایی سنگین و نفس‌گیر بود. بعد از پایان مسابقه فقط 2 دقیقه مهلت داشتم تا برای رقابت با نماینده قزاقستان آماده شوم تا دستکش و روپایی‌ام را عوض کردم 2 دقیقه تمام شد.

فارس: این مدت قانونی است؟

فکر می‌کنم چون من یک پای فینال بودم و بازی حساس بود باید تایم بیشتری به من می‌دادند. برخی به من می‌گفتند تقسیم مدال شده و خودت را هم بکشی به فینال نمی‌رسی. به هر حال قزاقستان پیش از بازی با من استراحت داشت اما من فقط دو دقیقه فرصت داشتم تا آماده شوم که این مسابقه را واگذار کردم. در مرحله شانس مجدد مقابل قرقیزستان پیروز شدم. او کاراته‌کای خوبی بود و مقابل قزاقستان سه بر دو با پرچم داور باخته بود.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 13140453
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7