مهندس سعادت افتخارآفريني "سيامند رحمان" و "حسن جانفشان" در بازيهاي پاراآسيايي را تبريك گفت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


مهندس سعادت افتخارآفريني "سيامند رحمان" و "حسن جانفشان" در بازيهاي پاراآسيايي را تبريك گفت

مهندس سعادت افتخارآفريني "سيامند رحمان" و "حسن جانفشان" در بازيهاي پاراآسيايي را تبريك گفت

  استاندار آذربايجان غربي با صدور پيامي، افتخارآفريني سيامند رحمان و حسن جانفشان، دو ورزشكار شايسته اشنويه‌اي را در مسابقات پاراآسيايي 2014 اينچئون كره جنوبي تبريك گفت.

 متن پيام تبريك استاندار آذربايجان غربي به شرح ذيل است:
 
 
بسمه تعالي
 
جناب آقایان سیامند رحمان و حسن جانفشان
 
افتخارآفرینان مسابقات پاراآسيايي اينچئون
 
 سلام علیکم
 
خداوند سبحان را شاکریم که ايمان، توانمندي، اراده راسخ و عزم استوار شما جوانان شایسته و قهرمانانِ استان آذربایجان غربی و دلاوران شهرستان اشنويه در کسب مقتدرانه و غرورآفرين مدالهاي طلا و نقره‌ مسابقات پاراآسيايي اينچئون كره جنوبي علي‌الخصوص شكستن ركورد جهان توسط قويترين مرد جهان سيامند رحمان، بار دیگر موجب شد تا برگ زرین دیگری بر افتخارات كشورعزيزمان ایران افزوده شود و پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی به اهتزار درآيد.
این موفقيت ارزشمند که در سایه توکل، تلاش و شایستگی شما قهرمانان به دست آمد، استمرار پیروزی های با ارزشی است که جوانان برومند و لایق ایرانی در میدان های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی کسب می نمایند.
اينجانب به نوبه خود كسب این افتخارات و عناوين ارزشمند که موجب خوشحالی ملت شریف ایران بخصوص مردم غيور آذربايجان غربي شد را خدمت شما و خانواده محترمتان صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون شما جوانان و ورزشکاران شايسته و غیرتمند آذربايجان غربي را در بالاترین عرصه های بین المللی آرزومندم.
گفتني است، سیامند رحمان وزنه بردار اشنویه ای دسته به اضافه 107 کیلوگرم ایران در بازیهای پارا آسیایی 2014، با شکستن رکورد جهان به مدال طلای اين دوره از مسابقات دست یافت. قوی ترین مرد معلول جهان در رقابتهای وزنه برداری دومین دوره بازی های پارا آسیایی با بلند کردن وزنه 292 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای این رقابتها شد.
حسن جانفشان ديگر ورزشکار شایسته اشنویه ای نيز در بازیهای پارآسیایی اینچئون کره جنوبي، موفق به كسب عنوان دوم مسابقات تنیس روی میز شد. اين ملّی پوش شایسته تنیس روی میز آذربایجان غربی که با شایستگی به فینال بازیهای پارآسیایی اینچئون کره رسیده بود، در رقابت نهایی نتوانست کیم مین جیو، حریف کره‌ای خود را شکست دهد و با قبول شکست 3 بر صفر به نایب قهرمانی و مدال نقره رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 815
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 815
بازدید ماه : 927
بازدید کل : 13141270
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7