دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان با حضور در فرودگاه امام خمینی(ره) از آخرین گروه ورزشکاران کاروان غدیر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 
با استقبال وزیر ورزش و جوانان
آخرین گروه از کاروان غدیر از بازی های پار آسیایی به میهن بازگشت
دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان با حضور در فرودگاه امام خمینی(ره) از آخرین گروه ورزشکاران کاروان غدیر استقبال کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، پرواز آخرین تیم ها و اعضای کاروان بزرگ ورزشی غدیر شب گذشته ساعت 23 از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست و افتخارآفرینان جانباز و معلول با استقبال گرم دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی،‌ مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک، خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان، افشار زاده دبیر پیشین کمیته ملی المپیک و رئیس کنونی هیات مدیره استقلال و برخی از مدیران کل استانی وارد خاک کشور شدند.

اولین گروه از این کاروان صبح روز گذشته به کشور بازگشت و تیم های گلبال ، تیرو کمان، تیراندازی، بسکتبال با ویلچر، وزنه برداری  و ورزش های نابینایان آخرین گروه از کاروان بزرگ ورزشی جانباز و معلول کشور بودند که در مجموع با کسب 37 مدال طلا، 52 نقره و 31 برنز از بازی های پارآسیایی اینچئون بازگشتند.  

از نکات جالب توجه این استقبال صبر و حوصله دکتر محمود گودرزی بود که با تبریک به تک تک ورزشکاران ایران در بازی های پاراآسیایی کره جنوبی برای آن ها آرزوی موفقیت کرد و در پایان با دادن دسته گل به خسروی وفا از زحمات وی نیز تقدیر کرد.

 

آخرین اعضای کاروان ورزشی غدیر با شال های مشکی مزین به نام ابا عبدالله الحسین(ع) با حضورهمیشگی و پراشتیاق مردم شب گذشته ساعت 23 از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد تهران شدند. این کاروان توانست با کسب 120 مدال رنگانگ در جایگاه چهارم بازی های پارآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی قرار بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 917
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 917
بازدید ماه : 1029
بازدید کل : 13141372
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7