افتخاری غروز انگیز برای ورزش آذربایجان غربی: مدال طلا بر گردن پهلوان ایرانی/ رکوردشکنی سه‌باره سیامن
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


افتخاری غروز انگیز برای ورزش آذربایجان غربی: مدال طلا بر گردن پهلوان ایرانی/ رکوردشکنی سه‌باره سیامند رحمان

افتخاری غروز انگیز برای ورزش آذربایجان غربی: مدال طلا بر گردن پهلوان ایرانی/ رکوردشکنی سه‌باره سیامند رحمان

 سیامند رحمان اسطوره بی بدیل وزنه برداری معلولین و جانبازان صبح  امروز سه بار رکورد جهان را شکست تا ضمن کسب مدال طلای آسیا، قوی‌ترین مرد جهان نیز لقب بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، در ادامه رقابتهای وزنه‌برداری دومین دوره بازی‌های پارا آسیایی و در آخرین روز مسابقات این رشته صبح امروز سیامند رحمان ملّی پوش شایسته آذربایجان غربی و نماینده دسته ۱۰۷+ کیلوگرم ایران موفق به کسب مدال طلای این رقابتها شد. این مدال سی و ششمین مدال طلای ایران در بازی های پاراآسیایی محسوب می شود.
همچنین منصور پورمیرزایی دیگر نماینده ایران در این دسته مدال نقره را از آن خود کرد.
سیامند رحمان در این دسته در حرکت اول خود موفق به مهار وزنه‌ ۲۷۲کیلوگرمی شد و با توجه به فاصله‌اش با رقبایش مدال طلایش را قطعی کرد.
وی در حرکت دوم نیز با انتخاب وزنه ۲۸۷کیلوگرمی به رکورد جهان که در اختیار خودش بود حمله کرد و با ثبت این وزنه رکود جهان را به میزان دو کیلوگرم ارتقا داد.
رحمان در حرکت سوم وزنه ۲۹۰کیلوگرمی را مهار کرد و بار دیگر رکورد جهان را به میزان ۳کیلوگرم ارتقا داد. با توجه به قهرمانی سیامند وی یک حرکت دیگر نیز می‌توانست انجام دهد که برای حرکت چهارم وزنه ۲۹۲کیلوگرمی را انتخاب کرد که با مهار این وزنه برای بار سوم رکورد جهان را شکست تا قوی‌ترین مرد جهان لقب بگیرد.
مدال نقره این وزن به منصور پورمیرزایی رسید. پورمیرزایی در حرکات اول و دوم به ترتیب وزنه‌های ۲۴۵و ۲۵۵کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت سوم در مهار وزنه ۲۶۵کیلوگرمی ناکام ماند تا با همان ۲۵۵کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرده باشد. مدال برنز نیز به وزنه‌بردار کره‌ای با ۲۳۵کیلوگرم رسید.
وزنه‌برداران ایران پیش از این موفق به کسب ۳مدال طلا و ۳نقره در این رقابتها شده بودند که بدین ترتیب تیم ۹نفره وزنه‌برداری جانبازان و معلولان با کسب ۴مدال طلا و ۴نقره به کار خود در دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی پایان داد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 13140528
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7