توسعه همگانی ورزش راه مقابله با آسیب های اجتماعی بخصوص اعتیاد است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

توسعه همگانی ورزش راه مقابله با آسیب های اجتماعی بخصوص اعتیاد است

توسعه همگانی ورزش راه مقابله با آسیب های اجتماعی بخصوص اعتیاد است

جلسه کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی این حوزه صبح امروز چهارشنبه 30 مهرماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در این جلسه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و تسلیت رحلت عالم جلیل القدر حضرت آیت ا...مهدوی کنی (ره) گفت: ورزش مهمترین گام فرهنگی و تأثیرگزار در توسعه شادابی و نشاط و سلامت جسمی و روحی آحاد مختلف جامعه می باشد که می تواند به پشتوانه فواید روحی و فیزیولوزیکی از بروز آسیب های اجتماعی بخصوص معضل اعتیاد پیشگیری بعمل آورد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، ورزش را رکن مهم سلامتی پایدار جوامع و عامل پویایی و نشاط بخصوص در بین خانواده ها و نسل جوان دانست و ابراز امیدواری کرد که با توسعه فرهنگ عمومی ورزش که نیازمند مشارکت و همکاری دستگاهها و نهادهای اجرایی فرهنگی می باشد، با افزایش روحیه امید و تلاش و سرزندگی و نیز تقویت باورهای دینی و مذهبی و آموزش های سبک زندگی سالم و بهره مندی از تأثیرات عمیق و کاربردی ورزش شاهد ریشه کن گردیدن معضل اعتیاد در جامعه باشیم.
 

 

 

در ادامه این جلسه هر کدام از اعضاء حاضر و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 500
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 500
بازدید ماه : 606
بازدید کل : 13140949
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7