رئیس فدراسیون جودو گفت:‌در صورتی که بودجه کافی داشته باشیم و در مسابقات مختلف شرکت کنیم می‌توانیم 3
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
صحبت برای تغییر رئیس فدراسیون گمانه‌زنی مطبوعات است
رستگار: بودجه کافی داشته باشیم3 تا 4 سهمیه المپیک می‌گیریم/نیاز به مربی خارجی داریم

رئیس فدراسیون جودو گفت:‌در صورتی که بودجه کافی داشته باشیم و در مسابقات مختلف شرکت کنیم می‌توانیم 3 تا 4 سهمیه برای المپیک برزیل بگیریم.

خبرگزاری فارس: رستگار: بودجه کافی داشته باشیم3 تا 4 سهمیه المپیک می‌گیریم/نیاز به مربی خارجی داریم
  •  

محمد رستگار ، درباره کسب سهمیه المپیک برزیل گفت: مسابقات ما برای کسب سهمیه از 4 ماه پیش شروع شده و تا می 2016 ادامه دارد. اتفاقی که برای تکواندو رخ داده برای جودو 6-5 سال است که رخ داده است که ورزشکاران باید در مسابقات مختلف شرکت کنند، امتیاز گرفته تا بتوانند راهی المپیک شوند. 22 نفر اول در رنکینگ به صورت مستقیم به المپیک می‌روند.

رستگار در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بتوانید در جودو چند سهمیه بگیرید، اظهار داشت: اگر بودجه کافی داشته باشیم و در مسابقات مختلف شرکت کنیم فکر می‌کنم 4-3 سهمیه بتوانیم کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بحث مربی خارجی در جودو به چه صورت است و آیا فدراسیون برنامه‌های برای این موضوع دارد، تصریح کرد: در جودو به دلیل گران بودن و هزینه بالای مربیان خارجی نیاز به حمایت کمیته ملی المپیک داریم. در صورت توافق با کمیته می‌توانیم مربی بگیریم. ما رزومه چند مربی خارجی را بررسی کرده‌ایم که در صورت توافق با یکی از آنها قرارداد امضا می‌کنیم.

رئیس فدراسیون جودو درباره اینکه شنیده شده مسئولان وزارت ورزش از چند گزینه برای ریاست این فدراسیون برنامه خواسته‌اند، گفت: چنین چیزی نیست. بهتر است به اینها نپردازیم. اینها گمانه‌زنی‌هایی است که در مطبوعات مطرح شده است.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 13140597
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7