محمد الوان پور در ماده پرتاب نیزه موفق به کسب مدال طلا شد و چند مدال رنگارنگ دیگر توسط سایر ورزشکارا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

کسب مدال های رنگارنگ ایرانی ها در دو و میدانی
محمد الوان پور در ماده پرتاب نیزه موفق به کسب مدال طلا شد و چند مدال رنگارنگ دیگر توسط سایر ورزشکاران ایرانی بدست آمد.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به بازیهای پاراآسیایی اینچئون، ورزشکاران دو و میدانی ایران موفق به کسب مدال های رنگارنگ در رشته دو و میدانی شدند.

در ادامه رقابت های دو و میدانی، امین عبدلی پور موفق به کسب نشانی دیگر برای دو و میدانی شد. عبدلی پور در رقابت های دو 1500 متر ، کلاس T46 با ثبت رکورد ٤ دقیقه و ١٦ ثانیه و ٤٢صدم ثانیه بر سکوی دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.

نمایندگان ازبکستان و عراق نیز به ترتیب اول و سوم شدند.

اما دیگر نماینده ایران ، محمد الوان پور در پرتاب نیزه نشان طلا را بر گردن آویخت. الوان پور در رقابت های ماده پرتاب نیزه ، کلاس F55/56 با ثبت رکورد 37 متر و 23 سانتی متر، به نشان طلا دست یافت.

همچنین علی الفت لاوی نشان برنز پرش طول را کسب کرد . الفت لاوی در رقابت های این ماده در کلاس F36/37/38 با ثبت رکورد 5 متر و 93 سانتی متر در جایاگه سوم ایستاد.

در قسمت بانوان نیز هاجر تکتاز دومین نشان نقره خود را در پرتاب وزنه بدست آورد. در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی که از صبح امروز در ورزشگاه اصلی مسابقات آغاز شده هاجر تک تاز در پرتاب وزنه زنان کلاس F11/12 با ثبت رکورد 8 متر و 62 سانتی متر به مدال نقره دست یافت. تک تاز روز گذشته نیز موفق شده بود نشان نقره پرتاب دیسک را از آن خود کند.

و بالاخره جلال خاکزادیه به مدال نقره پرتاب دیسک دست یافت و سیامک فرج زاده صاحب  مدال برنز شد. جلال خاکزادیه در پرتاب دیسک مردان کلاس F34 با ثبت رکورد 42 متر و 33 سانتی متر به مدال نقره دست یافت، در رقابت های همین ماده سیامک صالح فرج‌زاده نیز  با 37 متر و 43 سانتی‌متر در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز را از آن خود کرد.

پرتابگری از چین موفق شد با رکورد 43 متر و 29 سانتی متر به عنوان قهرمانی این ماده دست یابد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 271
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 271
بازدید ماه : 377
بازدید کل : 13140720
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7