ورزش آهنگ موزون سلامتي و ركن مهم توسعه شادابي و نشاط عمومي است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


ورزش آهنگ موزون سلامتي و ركن مهم توسعه شادابي و نشاط عمومي است

ورزش آهنگ موزون سلامتي و ركن مهم توسعه شادابي و نشاط عمومي است

مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي در پيامي فرا رسيدن  هفته تربيت بدني و ورزش را تبريك گفت.
در متن پيام علي خلیلی آمده است:
 از سويي ورزش به عنوان يكي از مهمترين اركان تأمين شادابي و سلامتي جسم و روح و نيز شاخص اصلي اجتماعي و فرهنگي، در زندگي امروز نقشي اساسي و بنيادي دارد.
همچنين ورزش آهنگ موزون سلامتي، نماد اقتدار ، همت ، صلابت، ايستادگي و ارزش هاي والاي انساني است و بدون شك يكي از محورهاي اساسي دستيابي به توسعه پايدار جوامع به حساب مي آيد.
  بدينوسيله از صميم قلب از همّت بلند و تلاشهاي مؤثر مسئولين و  تمامي همكاران خدوم و مخلص حوزه هاي مختلف مجموعه بزرگ وزارت ورزش و جوانان كه نقش مهمي در دستيابي به توفيقات مختلف ورزشي در عرصه هاي گوناگون بين المللي ،جهاني ، آسیایی و المپیک ايفا نموده و در انجام رسالت واقعي خود كه  همانانشر فراگير فرهنگ عمومي  ورزش در جامعه مي باشد، جهادگونه تلاش مي كنند  ، تقدير و تشكر نموده  و فرا رسیدن هفته تربيت بدني و ورزش را به   تمامي اين عزيزان همچنين ورزشكاران و قهرمانان، پيشكسوتان، داوران و مربيان، رؤسا، دبيران و نواب رئيس فدراسيونها و هيئت هاي ورزشي كشور تبريك عرض نموده، از درگاه خداوند منّان سلامتي، بهروزي و توفيقات حضرتعالي  را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اعتلاي ورزش كشور مسئلت مي نمايم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 216
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 13140665
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7