تیم ملی وزنه‌برداری ایران با وجود مصدومان فراوانی که در ترکیب این تیم دیده می‌شود، روزهای بلاتکلیفی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
نگرانی از غیبت پرتعداد وزنه‌برداران ملی‌پوش
روزهای سیاه پولادمردان در آستانه مسابقات کسب سهمیه المپیک/ لیوان وزنه‌برداری در دستان کیست؟

تیم ملی وزنه‌برداری ایران با وجود مصدومان فراوانی که در ترکیب این تیم دیده می‌شود، روزهای بلاتکلیفی را سپری می‌کند.

خبرگزاری فارس: روزهای سیاه پولادمردان در آستانه مسابقات کسب سهمیه المپیک/ لیوان وزنه‌برداری در دستان کیست؟
  •  

، دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری با حضور 8 ملی پوش از شنبه گذشته در سالن تمرین مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

مجید عسکری، رسول تقیان، کیانوش رستمی، محمدرضا براری، کیا قدمی، محسن بهرام زاده، علیرضا سلیمانی و بهداد سلیمی وزنه بردارانی هستند که با حضور در اردوی تیم ملی، تمرینات خود را برای حضور در رقابتهای جهانی آغاز کردند که در این میان علیرضا سلیمانی، قهرمان نوجوانان آسیا و دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی نوجوانان در سال 2013 هم با صلاحدید کادر فنی به جمع نفرات ملی پوش دعوت شد تا تعداد نفرات حاضر در اردو به اندازه یک تیم بشود!

در این میان اما اتفاقاتی طی چند هفته اخیر و در روزهای منتهی به بازی‌های آسیایی رخ داد که باعث شد تا تیم ملی وزنه‌برداری نتواند آن طور که باید و شاید در بازی‌های آسیایی نتیجه لازم را کسب کند.

ابتدای به امر بهادر مولایی در روز رکوردگیری از ناحیه زانو به شدت مصدوم شد و با وضعیتی وخیم به اینچئون رفت. وضعیت او به اندازه‌ای نا امید کننده بود که پس از بازگشت مجبور است با عمل جراحی 9 ماه از میادین دور باشد. سپس محمدرضا براری مصدوم شد و رقابت‌های جهانی را از دست داد.

از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد که جابر بهروزی نیز به خاطر مشکلات قلبی باید برای همیشه با پولاد سرد خداحافظی کند و احتمال کمی برای اعزام این وزنه‌بردار به رقابت‌های قهرمانی جهان که مرحله اول توزیع کسب سهمیه المپیک 2016 ریو است، وجود دارد و از سوی دیگر هم نواب نصیرشلال که با ناامیدی تمام به اینچئون اعزام شد به همراه مرتضی رضاییان، به دلایل نامشخص از دیگر غایبان اردوی تیم ملی هستند.

 

*رئیس کجاست؟

رقابت‌های جهانی قزاقستان که نخستین مرحله انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو به حساب می آید از روز 17 آبان ماه در آلماتی آغاز خواهد شد و این در حالی است که وزنه‌برداری در آستانه این رقابت‌ها روزهای سرد و تلخی را سپری می‌کند.

از یک سو کسب نتایج نامناسب در بازی‌های آسیایی که به هیچ وجه توقعات مسئولان عالی ورزش را برآورده نکرد تا فشار زیادی بر شانه‌های رضازاده باشد تا غایبان پرتعدادی که در اردوی تیم ملی دیده می شوند؛ همه و همه باعث شده تا از رشته‌ای که از آن همواره به عنوان امید کسب مدال در بازی‌های آسیایی و المپیک یاد می‌شود این روزها تقریباً نا امید شویم.

در این میان مشخص نیست حسین رضازاده که به واسطه نتایج ارزشمند تیمش در گذشته‌ای نه چندان دور همواره پاسخگوی رسانه‌ها بود، این روزها مشخص نیست چرا و به چه دلیل حاضر نیست در خصوص عملکرد تیمش در بازی‌های آسیایی و وضعیت این روزهای وزنه‌برداری پاسخگو باشد.

شاید هم مانند برخی از فدراسیون‌هایی که این روزها بیش از هر وقت دیگر دچار حاشیه شده‌اند و حکایت معروف نبودن لیوان در دستان رئیس فدراسیون فوق، این روزها در فدراسیون وزنه‌برداری هم لیوان در دستان رضازاده نیست تا بخواهد در خصوص مسائل مهم این رشته ورزشی به اظهار نظر

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 114
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 13140563
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7