عضو تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی با انتقاد از کادر فنی تیم ملی گفت: چون پسر رئیس فدراسیون هستم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
حقم حضور در مسابقات کومیته تیمی است
سمندر: به خاطر پدرم سرم را می‌بُرند/ چرا کادر فنی جوابگوی ملی پوشان نیست؟

عضو تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی با انتقاد از کادر فنی تیم ملی گفت: چون پسر رئیس فدراسیون هستم همه جا باید سر من را ببرند.

خبرگزاری فارس: سمندر: به خاطر پدرم سرم را می‌بُرند/ چرا کادر فنی جوابگوی ملی پوشان نیست؟
  •  

حسین سمندر ، با گلایه از تصمیمات اخیر مبنی بر حذف او از اعزام به مسابقات جهانی، گفت: چرا حسین سمندر از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته شد؟ چون من پسر رئیس فدراسیون هستم سرم را باید همه جا ببرند؟ چرا من باید سکوت کنم و از حقم دفاع نکنم.

وی ادامه داد: پیش از انتخابی تیم ملی به من گفتند در مسابقات انتخابی انفرادی حضور نداشته باشم و من هم به احترام کادر فنی قبول کردم، اما قرار بود در مسابقات انتخابی تیمی حضور داشته باشم، اما در کمال ناباوری دیدم که اسم من را خط زدند.

وی در ادامه گفت:‌ همه می‌گویند چون تو پسر رئیس فدراسیون هستی در ترکیب تیم ملی نباید باشی، به این دلیل که حضور تو باعث می‌شود فدراسیون وارد حاشیه شود.

سمندر خاطرنشان کرد: در مسابقات کشورهای اسلامی فیکس تیم ملی بودم و در بخش انفرادی و تیمی مبارزه کردم. مسابقات قهرمانی آسیا با توجه به اینکه در بخش انفرادی فیکس بودم حتی در مسابقات تیمی نیز دوباره مبارزه کردم. با اینکه در هر مسابقه برای تیم ملی مفید بودم اسم حسین سمندر را برای اعزام به مسابقات جهانی خط زدند. مسابقات لیگ جهانی اندونزی، ژاپن و ترکیه برگزار شد و تا جایی که می‌توانستم تلاش کردم تا برای تیم مفید باشم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در بازی‌های آسیایی اینچئون شانس با من یار نبود و نتوانستم مدال کسب کنم. این دلیل نمی‌شود که کلا از گردونه مسابقات جهانی که حقم حضور در آن رقابت‌ها است حذف شوم.

نماینده تیم ملی در بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: کادر فنی دو سال است ملی‌پوشان را در اردو نگه داشت به اعتقاد من حداقل باید اجازه حضور در انتخابی را به همه آنها می‌داد تا حق به حق‌دار برسد. آنها قبل از اعزام ملی‌پوشان به بازی‌های آسیایی قول دادند به غیر از 4 نفر دیگر؛ کاراته‌کاهای دیگر نیز با هم مبارزه کنند و بهترین‌ها برای مبارزه به مسابقات جهانی اعزام شوند، اما حالا شاهدیم بدون انتخابی کادرفنی تصمیم گرفت و نفرات فیکس را معرفی کردند.

وی در پایان اظهار داشت: چرا کادر فنی جوابگوی ملی‌پوشان نیست؟ در یک سال گذشته با وعده‌هایی که به نفرات در مورد اعزام‌ به مسابقات آسیایی و جهانی داده‌اند، فدراسیون را به چالش کشیده‌اند. مدیر تیم‌های ملی باید کاری کند که مربیان پاسخگوی ملی‌پوشان باشند. چالشی که در کاراته ایران به وجود آمده و باعث شده که مسئولان فدراسیون زیر سؤال بروند این اتفاقات اخیر است. متاسفانه به خاطر همین دلایل روی اسم من خط کشیدند و از اعزام به مسابقات جهانی باز ماندم. این در حالی است که حق من حداقل حضور در مسابقات کومیته تیمی است، اما به خاطر اینکه پسر رئیس فدراسیون هستم به حقم نرسیدم.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 13140561
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7