رئیس ستاد هفته تربیت بدنی گفت: مدال آوران ایران در هفدهمین دوره بازی های آسیایی در نخستین روز هفته ت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

عناوین روزهای هفته تربیت بدنی اعلام شد
دکتر شعبانی بهار: یک وزارتخانه به تنهایی نمی تواند در توسعه ورزش همگانی موفق شود
رئیس ستاد هفته تربیت بدنی گفت: مدال آوران ایران در هفدهمین دوره بازی های آسیایی در نخستین روز هفته تربیت بدنی به دیدار مقام معظم رهبری می روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار در نشست مطبوعاتی خود با تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی گفت: توفیق بزرگی برای جامعه ورزش است که به دیدار رهبری نایل خواهیم شد.

وی درباره هدف وزارت ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی گفت: توسعه و تعمیم ورزش در اقشار مختلف مردم هدف مهم وزارت ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی است.

شعبانی بهار با اشاره به لزوم افزایش شادی و نشاط در بین مردم، گفت: وزارت ورزش و جوانان تلاش دارد با برگزاری هرچه بهتر این هفته، شادی و نشاط در زندگی مردم بیشتر از گذشته شود. همه از وجود شادابی و نشاط در ورزش همگانی با خبر هستند و برهمین اساس سعی ما بر این است در این هفته تمامی قشرهای مختلف مردم روی به ورزش کردن بیاورند.

رئیس ستاد هفته تربیت بدنی از تدارک برنامه های مختلف با کمک دستگاه ها برای این هفته خبر داد و گفت : با توجه به تاکیدات رئیس جمهور محترم و وزیر ورزش و جوانان رویکرد برنامه ها در این هفته، توسعه و ترویج ورزش برای همه خواهد بود و امیدوارم گام محکمی برای پیشرفت ورزش همگانی برداریم.

وی با بیان اینکه هفته تربیت بدنی از روز شنبه 26 مهرماه آغاز می شود و تا جمعه دوم آبان ماه ادامه دارد، افزود: شعار هفته تربیت بدنی تحت عنوان ورزش، سلامت، نشاط و فرهنگ با رویکرد ورزش همگانی و مضمون بیانات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری نامگذاری شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد که برای هر روز این هفته یک نام تعیین شده که فهرست آن به قرار زیر است:
- شنبه 26 مهر: ورزش؛ ولایت مداری، اخلاق و معنویت
- یکشنبه 27 مهر: ورزش؛ نام آوران و قهرمانان
- دوشنبه 28مهر: ورزش؛ مدرسه، دانشگاه و حوزه
- سه شنبه 29 مهر: ورزش؛ کارمندان و کارگران
- چهارشنبه 30 مهر: ورزش؛ روستاییان، عشایر و اقوام
- پنج شنبه یکم آبان: ورزش؛ بسیج، نیروهای مسلح و ایثارگران
                        - جمعه دوم آبان: ورزش همگانی، بانوان و خانواده

شعبانی بهار افزود: در نخستین روز هفته تربیت بدنی قهرمانان و مدال آوران بازی های آسیایی اینچئون با مقام معظم رهبری دیدار می کنند و با هماهنگی های صورت گرفته در استان ها، ورزشکاران با امام جمعه و برخی مراجع تقلید دیدار می کنند که این برنامه ها با هدف یادآوری اخلاق در برنامه های ورزشی که از رویکردهای مهم وزرات ورزش و جوانان است، برگزار می شود.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در این دوره سعی شده با تاکید وزیر ورزش و جوانان، کارکنان وزرات خانه ها و دستگاهای اجرایی نیز برنامه صبحگاهی داشته باشند.

شعبانی بهار افزود: بر این اساس طرح ایجاد اداره ورزش در ساختار تشکیلاتی وزرات ورزش در شورای عالی ورزش که به ریاست دکتر روحانی برگزار خواهد شد، مطرح می شود.

وی بیان کرد: با تصویب این طرح ورزش کارکنان بیش از گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت. در صورتی که بتوانیم سه میلیون کارمند که به همراه خانواده حداقل 9 میلیون نفر می شوند را به سمت ورزش سوق دهیم، توفیق بزرگی برای ورزش همگانی خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 13140525
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7