چینی‌ها در تمام مسابقات ووشو به داوری‌ها نفوذ دارند منصوریان: در اینچئون کم کاری نکردم/ با کسب مدال
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
چینی‌ها در تمام مسابقات ووشو به داوری‌ها نفوذ دارند
منصوریان: در اینچئون کم کاری نکردم/ با کسب مدال جام جهانی جبران خواهم کرد

نماینده تیم ملی ووشوی بانوان در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: امیدوارم با کسب مدال مسابقات جام جهانی اندونزی اتفاقات تلخ اینچئون و ناکامی را جبران کنم.

خبرگزاری فارس: منصوریان: در اینچئون کم کاری نکردم/ با کسب مدال جام جهانی جبران خواهم کرد
  •  

شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نتایج کسب شده بانوان در بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: برای اعزام بازی‌های آسیایی اردوهای فشرده‌ای را با حضور مربی چینی و حریفان تمرینی سپری کرده بودیم. بازی‌های آسیایی همیشه از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و با توجه به اینکه آسیا مهد ووشو است در کره جنوبی همه بهترین‌ها حضور داشتند. متاسفانه در بازی اول با حریف چینی مبارزه کردم و با شکست مقابل او از دور مسابقات حذف شدم.

وی در ادامه گفت: راند اول وقتی از سکو پایین آمدم مربی چینی به من گفت اگر تو ووشوکار چینی بودی حتما برنده راند اول می‌شدی. به هر حال چینی‌ها همیشه در تمام مسابقات به داوری احاطه دارند.

منصوریان در ادامه خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه با ادامه یک مبارزه زیبا مسئولان فدراسیون از عملکرد من راضی هستند. من به هیچ عنوان کم‌کاری نکردم و برای رسیدن به مدال تمام تلاشم را کردم. اگر بازی دوم و سوم با نماینده چین مبارزه می‌کردم بهتر می‌توانستم مبارزه کنم. همیشه در بازی اول استرس خاصی وجود دارد و از سوی دیگر وقتی حریف چینی باشد کار برای یک ورزشکار سخت می‌شود.

وی در مورد اینکه برای مسابقات جام جهانی چه برنامه‌ای داری گفت: اواخر آبان‌ماه مسابقات جام جهانی به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد. امیدوارم با کسب مدال اتفاقات تلخ اینچئون را فراموش کنم. روز یکشنبه با تصمیم مسئولان فدراسیون و کادر فنی به همراه مریم هاشمی، سهیلا منصوریان و مربی چینی راهی کشور چین خواهیم شد. با تصمیماتی که کادر فنی گرفته اردوی یک ماهه‌ای را برگزار خواهیم کرد و از همانجا برای حضور در مسابقات راهی اندونزی خواهیم شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930723000290#sthash.qP526RCa.dpuf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7