استقبال کم نظیر مردم و مسئولین میاندوآب از باقر نصرت نژاد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


استقبال کم نظیر مردم و مسئولین میاندوآب از باقر نصرت نژاد

استقبال کم نظیر مردم و مسئولین میاندوآب از باقر نصرت نژاد

 باقر نصرت نژاد پس از کسب مدال برنز (مقام سوم) مسابقات پرورش اندام و بدنسازي مسابقات مورليا ی مکزيک مورد استقبال همشهریانش قرار گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندوآب  در این خصوص گفت:باقرنصرت نژاد نماینده استان وعضو تیم ملی جهاني بدنسازي و پرورش اندام که در شهر مورليا مکزيک صاحب گردن آویز برنز شده بود در میان استقبال گرم مردم و مسئولین وارد زادگاهش شد.
اسماعیل پور در ادامه افزود: این ورزشکار شایسته وزن منفی 80 کیلوگرم میاندوآبی توانست با غلبه بر حریفان خود در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام شهر مورلیا ی مکزیک نشان برنز این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.
وی گفت: نصرت نژاد روز جمعه 18 مهرماه  در میان استقبال گرم مردم و مسئولين ، وارد زادگاه خود شهرستان مياندوآب شد و بلافاصله پس ازمراسم استقبال در کنارجمعي از شهروندان ، ريش سفيدان و مسئولين شهرستان به ديدار حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده امام جمعه شهرستان مياندوآب رفت.
اسماعیل پور رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در پایان گفت: دراين دوره از مسابقات نزديک به 300 ورزشکار از 28 کشور جهان حضور داشتند که باقر نصرت نژاد با درخشش در این دوره از مسابقات توانست مدال برنز این مسابقات را برای کشور به ارمغان بیاور



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 13140566
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7