مرد طلایی تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: بعد از کسب مدال طلای مسابقات جهانی خیلی از
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
فنی‌ترین تکواندوکار آسیا شدم اما کسی تبریک نگفت
اسبقی: در این مدت فقط وعده دادند/ جایزه برای خودتان، به اردوهای تیم ملی سر بزنید

مرد طلایی تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: بعد از کسب مدال طلای مسابقات جهانی خیلی از دوستان در بوق و کرنا برای خودنمایی فقط وعده پوچ دادند.

خبرگزاری فارس: اسبقی: در این مدت فقط وعده دادند/ جایزه برای خودتان، به اردوهای تیم ملی سر بزنید
  •  

بهنام اسبقی  در مورد کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: در بازی‌های آسیایی همیشه رنگ مدال برای کاروان ایران مهم است و به  همین دلیل همه ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا خوشرنگ‌ترین مدال را برای کاروان ایران کسب کنیم. در اینچئون تکواندو و کاراته از جمله رشته‌هایی بودند که روی مدال طلای آنها حساب شده بود و به همین دلیل حساسیت کار برای ما بالا رفته بود.

وی در ادامه گفت: کره‌ای‌ها در این دوره از بازی‌ها میزبان بودند و می‌خواستند از میزبانی خود بهره مند شوند. آنها تلاش می‌کردند تا حداقل در تکواندو مدال‌های بیشتری را کسب کنند. هرچند که مسابقات با هوگو‌های الکترونیکی برگزار می‌شد، اما داوری‌ها باز هم در نتیجه نفوذ داشتند. امتیاز ضربات سر و مشت برعهده داوران است و آنها از این روش به دنبال نفوذ بودند و همان طور که دیدم دو نفر از ملی پوشان ما را به راحتی از گردونه رقابت‌ها حذف کردند.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در ادامه خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که در اینچئون تکواندو نتیجه خوبی را بدست آورد. کسب 4 مدال طلا فکر می‌کنم قابل قبول باشد. در اینچئون توانستم با شکست نمایندگان ویتنام، لبنان، قزاقستان و چین به مدال طلا دست یابم. در فینال با حریف چینی مبارزه کردم که مدال برنز بازی‌های آسیایی گوانگجو را در کارنامه داشت و در مسابقات سهمیه المپیک نیز نتایج قابل قبولی را کسب کرده بود، اما با این حساب توانستم با شکست نماینده چین به مدال طلا برسم.

وی در مورد شکست یوسف کرمی و سجاد مردانی، اظهار داشت: کرمی و مردانی هر دو از لحاظ بدنی آماده بودند، اما داوران حق آنها را خوردند. به اعتقاد من مبارزه هر دوی آنها یک فینال زود‌رس بود و اگر داوری‌ها سختگیری نمی‌کردند ما دو مدال در وزن آنها می‌توانستیم کسب کنیم.

اسبقی در مورد برنامه‌های خود برای کسب مدال المپیک برزیل گفت: تلاش می‌کنم با کسب مدال المپیک کلکسیون افتخاراتم را تکمیل کنم. طی چند روز آینده برای حضور در مسابقات منچستر که جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک است اعزام می‌شویم. این رقابت‌ها 40 امتیاز دارد و خیلی برای ما مهم است.

وی در مورد روز آخر بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: زمانی که مبارزه‌ام تمام شد دقایقی بعد مطلع شدم که پس از من دو نفر از کاراته‌‌ها مدال طلا کسب کردند و این موضوع خیلی باعث خوشحالی همه ما شد. به هر حال رقابت‌ بین ما و قزاق‌های خیلی شدید شده بود و فاصله‌ کمی با جایگاه چهارم بازی‌های آسیایی داشتیم. البته در رشته‌های کبدی، والیبال، بسکتبال، بوکس ما در فینال شانس کسب مدال طلا داشتیم و امیدوار بودیم که بتوانیم قزاق‌ها را بگیریم، اما متاسفانه فردای مسابقات قزاق‌ها تعداد زیادی مدال کسب کردند و ما هم مدال‌های زیاد را از دست دادیم و همین موضوع باعث شد تا آنها با کاروان ایران از لحاظ رنگ مدال فاصله‌زیادی بگیرند.

وی در پایان صحبت‌های خود با گلایه از برخی از مسئولان ورزشی استان تهران گفت: من سال گذشته مدال طلای مسابقات جهانی و المپیک هنرهای رزمی را کسب کردم. مسابقات آسیایی به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شدم و به همراه تیم قهرمان آسیا شدیم، اما متاسفانه تا به امروز به هیچ عنوان استاندار تهران، اعضا شورای شهر، شهردار تهران و هیچ کدام را از نزدیک ندیده‌ام، اصلا یکی نیست به من بگوید که دوستان در تهران چه مسئولیتی را برعهده دارند. مسئول تربیت بدنی استان تهران تا این لحظه یک بار از ما تقدیر و تشکر نکرده‌اند.

اسبقی در ادامه خاطرنشان کرد: اصلا ما جایزه و پاداش از آنها نمی‌خواهیم. دوستان که همیشه در بوق و کرنا مدعی تقدیر و تشکر از ورزشکاران هستند لطف کنند برای خوشحال شدن دل ما به اردوهای تیم ملی سر بزنند، نه اینکه فقط در رسانه‌ها وعده پوچ دهند. جایزه برای خودشان، اما حداقل با یک پیامک به ما تبریک بگویند. بعد از مسابقات جهانی خیلی از دوستان برای خودنمایی فقط وعده دادند، اما فقط در حد حرف بود و همه وعده‌های آنان پوچ بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 578
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 578
بازدید ماه : 684
بازدید کل : 13141027
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7