قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی با حضور در خبرگزاری فارس تاکید کرد اهدای مدالش به رئیس‌جمهور برای
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپيارسال به دوستان
صمیمی باید مدال می‌گرفت، چه با نیش زنبور چه با نیش مار!
حدادی: اهدای مدال به روحانی برای تسهیلات نبود/ از روسیه، انگلیس و آمریکا پیشنهاد داشتم اما کجا بهتر از ایران؟

قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی با حضور در خبرگزاری فارس تاکید کرد اهدای مدالش به رئیس‌جمهور برای گرفتن تسهیلات نبوده است.

خبرگزاری فارس: حدادی: اهدای مدال به روحانی برای تسهیلات نبود/ از روسیه، انگلیس و آمریکا پیشنهاد داشتم اما کجا بهتر از ایران؟
  •  

جلال بابایی- خبرگزاری فارس، اگر بگوییم دوومیدانی ایران را در کشورمان، آسیا و جهان با نام احسان حدادی می‌شناسند، پر بیراه نگفته ایم. حدادی نخستین دوومیدانی کاری بود که توانست در المپیک مدال بگیرد. مدالی که برای طلا شدن تنها 9 سانتی متر کم آورد و نقره‌ای شد.

حدادی در سال‌های گذشته علاوه بر قهرمانی‌های متعدد با حاشیه‌ها نیز همراه بوده است. از درگیری‌هایی که بین او و آشتیانی، رئیس سابق دوومیدانی به وجود آمد تا اتفاقاتی که بعد از المپیک برای او افتاد و به دلیل بی توجهی‌هایی که به وی می‌شد، برای مدتی تصمیم گرفت برای ایران مسابقه ندهد.

نایب قهرمان المپیک لندن که با کسب سه مدال طلای بازی‌های آسیایی در پرتاب دیسک پرافتخارترین دوومیدانی کار ایران محسوب می‌شود با حضور در خبرگزاری فارس، در صحبت‌هایش از اهدای مدال به حسن روحانی، رئیس جمهور گفت و تاکید کرد که علاقه زیادی به ازدواج دارد.

حدادی همچنین از مسئولان دولت قبل گلایه زیادی داشت و روزهای بعد از کسب مدال المپیک را روزهای سختی برای خود دانست و با آمدن وزیر ورزش جدید و تغییرات در کمیته ملی المپیک اعلام می‌کند که با آرامش بیشتری در مسابقات و تمرینات حاضر می‌شود.

مشروح صحبت‌های احسان حدادی با فارس را در زیر می‌خوانید:

 

*ابتدا از نحوه تمرینات‌ برای بازی‌های آسیایی صحبت کن.

من هم همانند برنامه فدراسیون از آبان ماه آغاز کردم. به اردوی کیش رفتم. 4 ماه در آنجا بودم تا آخر اردیبهشت تمریناتم را در این جزیره ادامه دادم. بعد از آن هم به تهران آمدم و به مسابقات لیگ الماس در قطر رفتم. کیش از لحاظ آب و هوایی خیلی خوب است. در آرامش کامل می‌توانید تمرین کنید و تمرکز دارید. امکاناتش هم رفته رفته بهتر می‌شود. فضای خوبی برای تمرین وجود داشت. شما در آنجا بدون حاشیه تمرین می‌کنید اما تنهایی‌اش واقعا اذیت‌کننده است. من هم چون فقط تمرین می‌کنم و زیاد اهل تفریح نیستم بیشتر اذیت می‌شوم.

*در همان اردو هم مسئولان کمیته و وزارت از نحوه تمریناتت بازدید کردند.

آنها زحمت کشیدند و آمدند. فکر می‌کنم اولین بار بود که در اردوی بیرون از تهران حضور پیدا می‌کردم. تشکر هم می کنم که همه امکانات فراهم شد. امیدوارم این حمایت‌ها با المپیک 2016 ادامه داشته باشد و نتایج خوبی کسب شود.

*اردوی روسیه و آلمان هم برایت ظاهرا آمادگی خوبی را در بر داشت.

درست است در روسیه و آلمان که تمرین می‌کنید علاوه بر آرامشی که دارید از لحاظ امکانات هم بسیار خوب است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 243
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 13140692
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7