استعداد یابی و نخبه پروری دو اصل اساسی در امور جوانان است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

استعداد یابی و نخبه پروری دو اصل اساسی در امور جوانان است

استعداد یابی و نخبه پروری دو اصل اساسی در امور جوانان است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی استعداد یابی و نخبه پروری را دو اصل اساسی در پیشرفت جوانان دانست و افزود: این اصول در راستای اجرای سیاست های کلی وزارت ورزش وجوانان با جدیت تمام دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، علی خلیلی عصر روز شنبه در مراسم تجلیل از جوانان فرهیخته و مدال آوران ورزشی المپیک، پارالمپیک، جهانی و آسیایی افزود: احیای پایگاه های قهرمانی و فراهم کردن زیرساخت های لازم در راستای حمایت و پشتیبانی از فعالیت های ورزشی و علمی جوانان و نوجوانان از اهداف عالی مسوولان است.
وی اظهار کرد: استان آذربایجان غربی اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تنها 31 مکان ورزشی در اختیار داشت در حالی که هم اکنون با برخورداری از 347 مکان و فضای ورزشی شهری و روستایی شاهد عزم و اراده جدی مسئولان در توسعه اماکن عمرانی و ورزشی در انجام فعالیت های جوانان این منطقه هستیم.
خلیلی افزود: پیش از پیروزی انقلاب ، جوانان روستایی از داشتن حتی یک سالن ورزشی محروم بودند و این در حالی است که به برکت همین انقلاب اسلامی هم اکنون 91 سالن ورزشی در سطح روستاهای استان ساخته شده است.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همانطور که می دانیم کلمه انقلاب در اصطلاح لغوی به معنی دگرگونی و واژگونی یک نظام و در اصطلاح عام یعنی ایجاد تغییر و تحول در یک نظام اجتماعی است در حالی که از دیدگاه اسلام انقلاب یک جهاد داخلی و همگانی از سوی مردمی است که در راه خدا و برای رسیدن به اهداف متعالی قدم برمی دارند و انقلاب اسلامی ایران نمونه بارز آن است.
وی ادامه داد: بر اساس عقاید و نظرات صاحب نظران سیاسی جهان عواملی مهمی را در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران دخیل می دانند که مهمترین آن رهبری داهیانه و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در هدایت مردم ایران به سوی ارزش ها و معنویات دینی اسلامی می باشد.
وی در ادامه عزم و اراده راسخ مردم ایران در مبارزات قبل و بعد از انقلاب و نقش بر آب کردن توطئه های شیطانی دشمن را ازدیگر عوامل پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: این مبارزات برگرفته از آموزه های دینی و الگوی پذیری از قیام خونین عاشورا بود که هم اکنون پس از گذشت سی و چهار سال همچنان شاهد دوام و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.
وی با اشاره به حضور پروشور جوانان و جامعه ورزش استان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان برای حضور پرشور با عزم و اراده راسخ ضمن تجدید میثاق با خون شهیدان و بیعت با آرمان های رهبری فرزانه انقلاب در این راهپیمایی شرکت کرده و توطئه های دشمنان را بار دیگر نقش بر آب خواهد کرد.
گفتنی است درمراسم تجلیل از فرهیختگان و قهرمانان ورزشکار که در تالار شمس مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد از 52 قهرمان مدال آور ورزشی و 24 جوان فرهیخته با اهداء لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.
 


کد خبر:  1522247
فرستنده: sport-ag.ir Admin
گروه: شهرستان ها, جوانان, بانوان, برگزاری مجامع ، مراسمات ،سمینار ها و...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 13140560
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7