در کایاک یک پله به عقب برگشتیم طالبیان: نمی‌گذارم حاشیه‌ها روی کارم تاثیر بگذارد/دوباره جایگاهم را د
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
در کایاک یک پله به عقب برگشتیم
طالبیان: نمی‌گذارم حاشیه‌ها روی کارم تاثیر بگذارد/دوباره جایگاهم را در آسیا و جهان پس می‌گیرم

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی در کایاک هزارمتر گفت: در تلاش هستم با قدرت بیشتر تمرین کنم و سهمیه المپیک بگیرم. اجازه نمی‌دهم حاشیه‌ها روی کارم تاثیر بگذارد.

خبرگزاری فارس: طالبیان: نمی‌گذارم حاشیه‌ها روی کارم تاثیر بگذارد/دوباره جایگاهم را در آسیا و جهان پس می‌گیرم
  •  

احمدرضا طالبیان ، درباره مدال نقره‌اش در بازی‌های آسیایی اینچئون، حاشیه‌های فدراسیون قایقرانی و برنامه‌هایش برای المپیک ریو صحبت‌هایی را انجام داد که متن آن را در زیر می‌خوانید:

فارس: درباره مدال نقره‌ات در کایاک هزارمتر بگو.

تمرینات من برای کسب مدال طلا بود، اما نشد. من می‌‌خواستم مدالی بیشتر از طلا داشته باشم و هدف‌مان این بود که در 4 نفره هم مدال بگیریم. آنچه که لازم بود انجام دادیم و همه تلاش کردیم. همه تیم‌ها خوب بودند؛ چین، ازبکستان و قزاقستان. فزافستان را دیدید چطور 6-5 طلا گرفت که همه باعث شد ایران در رنکینگ کلی از این کشور عقب بیفتد.

فارس: فکر می‌کنی دلیل عدم کسب مدال در 4 نفره حضورت در دو قایق بود؟ چون فرصت ریکاوری نداشتی و دو مسابقه پشت سر هم برگزار می‌شد.

در قایق 4 نفره هم تمرین کرده بودیم و بی‌تجربه نبودیم، اما حضور من در دو قایق تاثیرش را گذاشت، شاید اگر یک نیروی تازه نفس بود سومی دوره قبل تکرار می‌شد. من فکر می‌کنم در آبهای آرام به ویژه کایاک نسبت به دوره قبل یک پله به عقب برگشتیم. من خودم دوم شدم و برنز 4 نفره گوانگجو در این دوره به چهارمی تبدیل شد.

 

فارس: البته فدراسیون قایقرانی دو سال در حاشیه بود.

این حاشیه‌ها تاثیرگذار بود. ما ثبات مدیریتی نداشتیم و نمی‌دانستیم مشکلاتی که در اردوها و سفرهای برون‌مرزی داریم به چه کسی بگوییم. نتیجه این حاشیه‌ها در اینچئون ظاهر شد.

فارس: برخی‌ها اعتقاد دارند طالبیان درگیر حاشیه شد و همین موضوع شد تا نتواند طلایش را تکرار کند.

اگر حاشیه‌ای بوده برای همه ورزشکاران بود. حرفهایی زده می‌شد به این مضمون که احمدرضا نفر دوم تیم ملی شده اما اینگونه نبود. مربیان و داوران بالای سر ما بودند و هر هفته از ما تست می‌گرفتند؛ رکوردهای من بود نبود و حتی رکوردم 6-5 ثانیه بهتر شده بود. قبول دارم قبل از مسابقات آسیایی که در ازبکستان برگزار شد در حاشیه بودم، اما تمام فدراسیون حاشیه داشت. من هم جدا از مسائل فدراسیون حاشیه شخصی داشتم، اما بعد از مسابقات ازبکستان توانستم تمرکزم را برگردانم و رکوردهایم بهتر شد.

فارس: چه حرف‌هایی می‌زدند؟

قبل از بازی‌های آسیایی می‌گفتند طالبیان در بازی‌های آسیایی بهتر از چهارم، پنجمی نمی‌شود و نمی‌تواند مدال بگیرد.

* با این حرف‌ها تمرکزت بهم نریخت؟

من با این حرف‌ها تمرکزم را از دست ندادم. حالا هم برای المپیک تلاش می‌کنم. می‌خواهم چیزهایی را ثابت کنم. حتی می‌گفتند طالبیان باید ترکیبش تغییر کند و در تک نفره پارو نزند. این حرف‌ها برایم حاشیه ایجاد می‌کرد، نمی‌دانم ریشه‌اش کجا بود. من کارم را انجام دادم و در مسابقه هم فاصله زیادی با حریفم نداشتم که بگویم کم کاری کردم. امسال تمرکز و تمریناتم بیشتر از گوانگجو است. البته فدراسیون هم کمی ما را اذیت کرد و دچار حاشیه شد. سعی می‌کنم امسال از حاشیه‌ها دور باشم.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 13140579
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7