ملی پوش پیوند اعضاء کشور: برافراشتن پرچم مقدس کشورم موجب افتخار است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


ملی پوش پیوند اعضاء کشور: برافراشتن پرچم مقدس کشورم موجب افتخار است

ملی پوش پیوند اعضاء کشور: برافراشتن پرچم مقدس کشورم موجب افتخار است

  قهرمان تنیس روی میز و ملی پوش پیوند اعضاء کشور گفت: بر افراشتن پرچم کشورم در میادین بین المللی موجب غرور ملی است.

 نادر محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی اروم نیوز گفت: حضور در میادین ورزشی همواره لذت خاصی برای من داشته است و من مدت 15 سال است در رشته های تنیس روی میز و دوومیدان فعالیت گسترده ای داشته و دارم.
وی اظهار کرد: مسابقات جهانی بیماران خاص و پیونداعضاء اواخر شهریور امسال به میزبانی ترکیه و در شهر استانبول این کشور برگزار شد و من در ترکیب چهار نفره تیم ملی تنیس روی میز ایران به سرمربی گری آقای لطف الله پور عازم این رقابتها شدم.
محمودزاده افزود: من در بخش انفرادی این مسابقات با برتری برابر حریفانی از سوریه، ترکیه، سوریه، کویت، پاکستان به برتری رسیدم ولی با شکست در برابر حریف ایرانی ام کیوان تیشه گران از راهیابی به دیدار فینال باز ماندم.
وی گفت: در دیدار رده بندی با برتری 3 بر صفر برابر حریف ترکیه ای موفق شدم مدال برنز این دوره از مسابقات را برای ایران عزیزمان به ارمغان آورم.
محمودزاده اظهار کرد: تاکنون عناوین همچون قهرمانی دو دوره جهانی و سه دوره خاورمیانه ای تنیس روی میز و مقام سومی آسیا در رشته دوومیدانی را در کارنامه ورزشی خود دارم و قصد دارم به صورت مستمر به انجام فعالیت های ورزشی خود ادامه دهم.
این ورزشکار پیوند کلیه که اهل خوی است، افزود: ما به دلیل بیماری که با آن مواجه هستیم مشکلات زیادی را متحمل می شویم ولی من به هیچ عنوان دست از تلاش و فعالیت برنمی دارم و در کنار ورزش برای امرار معاش زندگی به شغل رانندگی هم مشغول هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 222
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 13140683
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7