علی خلیلی:جوانان به سمت مشاغل غیردولتی گرایش یابند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

     
 
 


علی خلیلی:جوانان به سمت مشاغل غیردولتی گرایش یابند

علی خلیلی:جوانان به سمت مشاغل غیردولتی گرایش یابند

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: جوانان به ویژه در آذربایجان غربی باید به سمت مشاغل غیردولتی گرایش پیدا کنند.

 علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی به ویژه در آذربایجان غربی از تفکر «صرف انجام کارهای اداری وگرنه تن دادن به بیکاری» باید بیرون آمده و توجه خود را به مشاغل غیردولتی معطوف دارند.
وی با اشاره به اینکه ازدواج و اشتغال لازم و ملزوم یکدیگر هستند، افزود: این دو مقوله در صورتی که در مسیر درست قرار گیرند، به طور قطع نتایج مثبتی در جامعه بر جای خواهد گذاشت.
خلیلی با اشاره به اینکه در صورت شاغل شدن فرد امکان تشکیل خانواده نیز به سهولت فراهم می‌شود، افزود: متاسفانه در جامعه و بین اقشار مختلف مردم این دیدگاه اشتباه شکل گرفته است، که شغل فقط کار اداری است، حال آنکه فرهنگ ورود به فضای کسب و کار، تشکیل تعاونی و فعال‌‌سازی بخش خصوصی باید در جامعه نهادینه شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه به برکت نظام اسلامی در حال حاضر پیرامون تحصیلات تکمیلی و ورود به دانشگاه در کشور و به تبع آن در آذربایجان غربی مشکلی وجود ندارد، بیان داشت: خوشبختانه سد کنکور از پیش روی جوانان کشورمان برداشته شده، ولی معضل بیکاری کماکان یک مسئله نگران‌کننده است.
وی بر ضرورت در نظر گرفتن تسهیلات ازدواج، از جمله وام و سایر امور جهت ترغیب جوانان برای انجام سنت حسنه نبوی تاکید کرد، بیان داشت: در سایه این قبیل اقدامات به طور قطع می‌توان جوانان را از آسیب‌های اجتماعی مختلف در امان نگه داشت.
خلیلی مطالعه و پژوهش پیرامون حوزه‌های مختلف و مرتبط با جوانان را از وظایف این مجموعه برشمرد، بیان داشت: برای بازشناسی، تبیین و بررسی موشکافانه نیازهای مختلف جوانان باید مطالعات و تحقیقات گسترده‌ای صورت گیرد، چرا که دغدغه‌های جوان امروز فقط در این سه مقوله خلاصه نمی‌شود.
این مسئول حوزه جوانان بر ضرورت حمایت از تشکل‌های غیردولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد تاکید کرد و بیان داشت: سمن‌هایی که در حوزه‌های مربوط به جوانان قادر به رفع مشکل و گره گشودن از این قبیل مشکلات هستند، همواره مورد توجه مسئولین جدی دولت تدبیر و امیدمی باشند.
خلیلی در پایان اشتغال، ازدواج و مسکن را از نگرانی‌های اصلی خانواده‌ها و جوانان برشمردو عنوان داشت: برای عبور از بحران و ایجاد اعتماد به نفس در جوانان لازم است، که از طرح‌های ابتکاری و ارائه شده توسط آنان نهایت استفاده را برد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 197
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 13140658
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7