با استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان تیم های ورزشی ایران از طریق فرودگاه امام (ره) وارد کشور شدند.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

روز شلوغ فرودگاه امام با حضور مردم و ورزشکاران پرافتخار!
ورزشکاران با استقبال جانانه مردم وارد کشور شدند
با استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان تیم های ورزشی ایران از طریق فرودگاه امام (ره) وارد کشور شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، صبح امروز با حضور پررنگ مسئولان و مردم از تیم های پرافتخار ورزش ایران با حلقه های گل استقبال شد و بارها به افتخار ورود قهرمانان سرود مقدس جمهوری اسلامی در سالن فرودگاه طنین انداز شد.

 کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک نیز همراه با اولین کاروان، صبح امروز وارد کشور شد.

* بانوان و مردان تکواندو اولین نفراتی بودند که از پله های سالن ترانزیت پایین آمدند.کاروان پرمدال این تیم که جوانان کم سن و سالی را در جمع خود داشت با تشویق شدید مردم علاقه مند همراه بود.

فرزان عاشورزاده که آذرماه سال جاری 18 ساله می شود با مدال طلایی که برای اولین بار در وزن ششم کسب کرد مورد توجه علاقه مندان قرار داشت و در کنار او دیگر جوان تیم ملی مهدی خدابخشی در کنار پدر خود که یکی از مربیان این رشته به شمار می رود با مدال طلایش با علاقه مندان عکس هایی به یادگار می گرفتند.

* اکرم خدابنده، فاطمه روحانی و سوسن حاجی پور دیگر مدال آوران تکواندو در بخش بانوان با استقبال بسیار زیاد علاقه مندان روبرو شدند و با حضور در جمع مردم مورد تشویق قرار گرفتند.

* قهرمانان تیم های دو و میدانی نیز در ادامه وارد شدند که پیشاپیش آن ها احسان حدادی حضور داشت. پدر و مادر این قهرمان با سبد گل به استقبال پسرشان آمده بودند و سایر قهرمانان نیز مورد توجه مردم و مسئولان قرار داشتند.

* مریم طوسی و سپیده توکلی با اینکه مدالی کسب نکرده بودند اما از سوی مسئولان و مردم با استقبال بسیار خوبی روبرو شدند.

*کاروان دوم ایران با حضور ورزشکاران رشته های کبدی، بوکس و کاراته بعد از ورزشکاران گروه اول وارد فرودگاه شدند.

*سعید حسنی پور به همراه حمیده عباسعلی طلایی های رشته کاراته در بخش آقایان و بانوان بسیار خشوحال بودند و با استقبال خانواده های خود روبرو شدند. بانوی طلایی کاراته ایران تا خارج از فرودگاه طرفداران و علاقه مندانش را به همراه داشت.

*امیر مهدی زاده، فاطمه چالاکی و نسرین دوستی دیگر مدال آوران تیم کاراته مردان و زنان کشورمان نیز در کنار سایر قهرمانان حضور داشند.

* ملی پوشان تیم بوکس نیز با اینکه طلایی کسب نکردند اما به شدت تشویق شدند. احسان روزبهانی، جاسم دلاوری و علی مظارهری کاپیتان مدال آوران نقره ای این تیم بودند.

* احسان روزبهانی به شدت مورد استقبال مردم ورزش دوست قرار داشت. روزبهانی در جمع دوستان صمیمی خود با عبارت"نشد که بشه" وارد شد اما دوستان و خانواده این ورزشکار از او مانند یک قهرمان المپیک تجلیل کردند.

*پدر و مادر جاسم دلاوری که از شمال کشور به استقبال فرزندشان آمده بودند از این ورزشکار تجلیل کردند. پدر جاسم دلاوری با چشمانی اشکبار فرزند خود را در آغوش گرفت و از او به خاطر مبارزات جانانه تشکر کرد.

*عباس صمیمی قهرمان سابق پرتاب دیسک آسیا که مربیگری برادرش محمد صمیمی را در اینچئون به همراه داشت آرام آرام از فرودگاه خارج شدند. این در حالی بود که صمیمی به مقام چهارمی رسید و دستش از مدال کوتاه ماند. صمیمی از اینکه نتوانسته بود مدال کسب کند بسیار ناراحت بود.

*رباب شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در روزهای گذشته یکی از مسئولانی بود که در تمامی مراسم استقبال از بانوان ورزشکار حضور داشت.

*شجاعی رئیس فدراسیون تیر و کمان، بهرام افشار زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و سعیدی رئیس فدراسیون گلف برای استقبال از قهرمانان به فرودگاه آمده بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 298
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 298
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 13140747
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7