نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته گفت: طلای بازی‌های آسیایی را به دست آوردم و حالا می‌خواهم با
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
اولین و آخرین مدال بازی‌های آسیایی را بانوان کسب کردند
عباسعلی: با طلای مسابقات جهانی کلکسیونم را کامل خواهم کرد/ زنگنه می‌تواند به کاراته کمک کند

نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته گفت: طلای بازی‌های آسیایی را به دست آوردم و حالا می‌خواهم با کسب مدال طلای مسابقات جهانی کلکسیون افتخاراتم را کامل کنم.

خبرگزاری فارس: عباسعلی: با طلای مسابقات جهانی کلکسیونم را کامل خواهم کرد/ زنگنه می‌تواند به کاراته کمک کند
  •  

حمیده عباسعلی، در مورد کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: امسال عملکرد بانوان در همه رشته‌ها نسبت به 4 سال گذشته بهتر شده بود. کاراته هم نسبت به 4 سال پیش تغییر کرده و نتیجه بهتری را در این دوره کسب کرد. دوره گذشته دو مدال برنز حاصل تلاش بانوان در گوانگجو بود،‌اما در این دوره یک طلا و یک برنز در اینچئون کسب کردیم.

وی در ادامه گفت: نگاه مردم با این شرایطی که در کاراته وجود دارد تغییر کرده است. خوشبختانه در این دوره از بازی‌های آسیایی اولین مدال و آخرین مدال توسط بانوان کسب شد. در کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی دو مدال طلا در بخش بانوان کسب شد و نگاه‌ها به فعالیت بانوان تغییر خواهد کرد.

عباسعلی در مورد شکست حریفان خود در بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: شرایط مسابقات خیلی خوب بود. بازی‌ اول ماکائو را 5 بر یک، اندونزی 7 بر 3 و در فینال 3 بر یک حریف چینی را شکست دادم. من خاطره بدی در گوانگجو داشتم و با شکستی که خورده بودم در طول این 4 سال فقط به این فکر می‌کردم تا در اینچئون مدال طلا را کسب کنم.

نماینده وزن 68+ کیلوگرم در ادامه گفت: تصور من این بود که در فینال مقابل حریف ژاپنی می‌خواهم مبارزه کنم، اما او در ثانیه‌های آخر بازی را به نماینده چین واگذار کرد و من با کاراته‌کای چینی در فینال مبارزه کردم. البته برای من فرقی نداشت که در فینال با کدام کاراته‌کا مبارزه کنم، چرا که برای هر دو حریفم برنامه خاصی داشتم.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیای 2014 اینچئون اظهار داشت: گفته بودم می‌خواهم کلکسیون افتخاراتم را با کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان تکمیل کنم. طلای اینچئون را کسب کردم و حالا به دنبال طلای مسابقات قهرمانی جهان هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا موافق خداحافظی پگاه زنگنه از تیم ملی کاراته بانوان هستید یا خیر، گفت: شنیده‌ام که زنگنه می‌خواهد خداحافظی کند، اما امیدوارم اینطور نباشد. او مهره بسیار خوبی است و در مسابقات جهانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی در پایان گفت: جا دارد از تمام مسئولان فدراسیون و بخصوص نایب‌ رئیس بانوان که مثل مادر ما را حمایت کرد تشکر کنم. از کادر فنی هم به خاطر زحماتی که برای ما کشید تشکر می‌کنم.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 432
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 432
بازدید ماه : 538
بازدید کل : 13140881
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7