ووشوکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی، گفت: اگر ناداوری‌ها رخ نمی‌داد م
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
فیلم مبارزاتم نشان می‌د‌هد حریف کره‌ای را شکست داده‌ام
عباسی: ناداوری‌ها اگر نبود از قزاق‌ها سبقت می‌گرفتیم/ همه چیز در اینچئون به ضرر ایران تمام شد

ووشوکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی، گفت: اگر ناداوری‌ها رخ نمی‌داد ما می‌توانستیم قزاق‌ها را پشت سر بگذاریم.

خبرگزاری فارس: عباسی: ناداوری‌ها اگر نبود از قزاق‌ها سبقت می‌گرفتیم/ همه چیز در اینچئون به ضرر ایران تمام شد
  •  

سجاد عباسی ، پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون اظهار داشت:‌ مسابقات خوبی در کره جنوبی برگزار شد و واقعا این بازی‌ها جو سنگینی داشت. برای دومین بار بود که بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردم و به همین دلیل از قبل شناخت خوبی از جو این رقابت‌ها داشتم. ما چند روز قبل از آغاز مسابقات راهی اینچئون شدیم و با شرایط آب و هوایی آنجا آشنا شدیم که این موضوع کمک خوبی به ما کرد.

وی در ادامه گفت:‌ دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شدم. دور دوم نماینده ترکمنستان را در دو راند شکست دادم. با توجه به مصدومیتی که سال گذشته از ناحیه پا برایم پیش آمده بود اینچئون اولین مسابقه رسمی برایم بود که یک مقدار شرایطم را سخت کرده بود. در نیمه نهایی با نماینده میزبان مبارزه کردم، او ووشوکار خوبی بود. البته در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام میزبان مسابقات بود خیلی راحت او شکست داده بودم.

عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: راند اول با اختلاف حریف کره‌ای را شکست دادم، راند دوم خیلی نزدیک با او مبارزه کردم و داورها لطف کردند و بازی را به سود او اعلام کردند. تمام نفرات حاضر در سالن مسابقات شاهد بودند که من راند سوم حریفم را شکست دادم. در ضربه آخری که به حریفم زدم داوران به من امتیاز ندادند و به ضربه او امتیاز دادند.

وی در ادامه گفت: پس از پایان مسابقات چند بار فیلم مبارزاتم را نگاه کردم و کاملا مشخص است که من برنده بازی بودم، اما داوران به نماینده کره لطف کردند.

عباسی در مورد ناداوری‌هایی که در بازی‌های آسیایی رخ داد، گفت: کاراته، تکواندو و کشتی رشته‌هایی هستند که واقعا در اینچئون در حق آنها ناداوری شد و همه ناداوری‌ها فقط به ضرر ایران تمام شد. البته مدال‌هایی که در اینچئون کسب شد بهتر از گوانگجو است.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: قزاق‌ها در همه رشته‌ها خوب کار کردند. قزاق‌ها بیشترین مدال‌ها را در بوکس کسب کردند. اگر ناداوری‌ها رخ نمی‌داد ما می‌توانستیم قزاق‌ها را در این دوره از بازی‌ها پشت سر بگذاریم اما نشد. امیدوارم در بازی‌های بعدی نتیجه بهتری کسب کنیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930715000427#sthash.kRXajLM3.dpuf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 363
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 363
بازدید ماه : 469
بازدید کل : 13140812
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7