اشاعه فرهنگ ورزش در جامعه رسالت اصلی فدراسیون بیماران خاص است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


اشاعه فرهنگ ورزش در جامعه رسالت اصلی فدراسیون بیماران خاص است

اشاعه فرهنگ ورزش در جامعه رسالت اصلی فدراسیون بیماران خاص است

  سرپرست فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء گفت: اشاعه و گسترش فرهنگ ورزش در سطح جامعه از رسالت های مهم این فدراسیون است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، 'سیدباقر فاطمی نسب' روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء آذربایجان غربی اظهار کرد: این فدراسیون هفت میلیون مخاطب در سطح کشور دارد که از پنچ گروه بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، دیابتی و پیوند اعضاء که دارای بیماری های سخت و صعب العلاج هستند تشکیل شده اند.
وی افزود: ورزشکاران تحت پوشش این فدراسیون و هیات های تابعه آن که از مشکلات بسیاری رنج می برند ولی با این وجود به دلیل علاقه ای که به ورزش دارند در این راستا تلاش قابل قبولی انجام می دهند.
فاطمی نسب ادامه داد: در واقع رسالت این فدراسیون به نوعی پیشگیری قبل از درمان است و ما می می خواهیم با دعوت از بیماران خاص به سالن های ورزشی گام هایی برای جلوگیری از مشکلات مضاعف برای آنان برداریم.
وی گفت: این فدراسیون پیشتر در سال 77 به صورت انجمن، سپس در سال 84 در قالب فدراسیون و مجددا در سال 90 با فدراسیون ناشنوایان ادغام شد ولی امسال بار دیگر به صورت فدراسیونی مستقل کار خود را از سر گرفته است.
فاطمی نسب با اشاره به اینکه فدراسیون ایران عضو فدراسیون جهانی بیماران خاص و پیوند اعضاء است گفت: هم اکنون 60 کشور عضو فدراسیون جهانی هستند و کشور ایران در سال 2001 رتبه سی و نهم، در سال 2011 رتبه پنجم و سال گذشته با شش پله سقوط در رتبه یازدهم قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: حمایت از این هیات در جهت تامین نیازهای سخت افزاری این هیات را در دستور کار داریم و از رییس جدید هیات استان می خواهیم با تشکیل کمیته های متعدد و بهره مندی از تجربه و دانش متخصصان برای پیشبرد اهداف خود تلاش کند.
 
علی خلیلی گفت: این هیات چندین رشته ورزشی را تحت پوشش دارد و باید با توجه به امکانات لازم در جهت جذب و آموزش علاقه مندان و ورزشکاران ارائه خدمات دهد.
در این مجمع خانم 'پوپک سودمند' تنها کاندیدای حاضر با اخذ 15 رای به مدت چهار سال به ریاست هیان بیماران خاص و پیوند اعضاء استان انتخاب و معرفی شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7