بیانیه ی وزیر ورزش و جوانان در پی موفقیت های کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی اینچئون
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بیانیه ی وزیر ورزش و جوانان در پی موفقیت های کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی اینچئون
وزیر ورزش و جوانان در بیانیه ای برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران، توسط جوانان برومند کشورمان در هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را امری ستودنی وقابل تقدیر توصیف کرد .
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر خم در پیامی پس از اتمام هفدهمین دوره بازی های آسیایی کره جنوبی چنین اظهار داشت:
خدای بزرگ و منان را شاکرم که حاصل ماه ها تلاش جوانان غیرتمند ایران زمین در میدانی به گستردگی قاره کهن آسیا در پرتو همدلی و انسجام مدیریتی ورزش کشور به ثمر نشست تا با افتخار آفرینی ورزشکاران و مربیان عزیز 57 بار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آید و 21 بار نیز سرود مقدس کشورمان در فضای ورزشگاه ها و سالن های ورزشی کشور کره جنوبی طنین انداز شود .
 همچنین بسیار جای خشنودی و مباهات است که حضور با صلابت بانوان ورزشکار کشورمان همراه با حفظ ارزشهای اسلامی در سکوهای نخست این بازی ها به نمایش گذاشته شد تا شروعی تازه را برای ارتقاء جایگاه ورزش بانوان در سطح قهرمانی قاره آسیا  رقم بزند .
 امروز که کوله بار ورزشکاران افتخار آفرین کشورمان با حفظ ارزش های فرهنگی و منش پهلوانی در این رقابت ها با کسب مدال های رنگارنگ مزین شده است،  امیداورم که تجارب ارزشمند کسب شده در این دوره پشتوانه  ای ارزشمند برای فتح سکوهای موفقیت در بازی های المپیک 2016 و بازی های آسیایی 2018 باشد .
 اینجانب به عنوان خدمتگزار ورزش کشور ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی همه دست اندرکاران ورزش و به ویژه مدیران کمیته ملی المپیک ، روسای فدراسیون های ورزشی ، مدیران ورزش استان ها و هیات های ورزشی ، کادر فنی و اجرایی، با تشکر خاص از ورزشکاران افتخار آفرین و خانواده های محترم شان ، موفقیت کسب شده در هفدهمین دوره بازی های آسیایی را که با دعای خیر مردم عزیزمان همراه بوده است، تبریک گفته و دوام توفیقات جامعه ورزش کشور را از خداوند منان خواهانم .
از جامعه رسانه ای کشور به ویژه رسانه ملی که با اطلاع رسانی به هنگام و صادقانه ، مردم ورزش دوست ایران عزیز را در جریان اخبار ونتایج این رویداد بزرگ ورزشی قرار دادند، صمیمانه سپاسگزارم .
همچنین مراتب تقدیر و سپاس خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره با پیام های دلگرم کننده و انگیزه بخش ، مشوق و پشتیبان معنوی فرزندان  این مرز و بوم در میادین ورزشی بوده اند اعلام داشته واز ریاست محترم جمهوری و دولت تدبیر امید که با نگاه و عنایت ویژه خود ورزش و کاروان ورزشی اعزامی به این بازی ها را مورد حمایت قرار داده اند سپاسگزارم .
امیدوارم که تلاش خالصانه فرزندان ایران عزیز در این دوره از بازی ها مورد قبول و رضایت ملت بزرگ ایران قرار گرفته و جامعه ورزش همچنان با کسب افتخارات در میادین بین المللی بتواند موجبات خشنودی و رضایت هر چه بیشتر مردم را فراهم سازد .
 محمود گودرزی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 207
بازدید کل : 13140550
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7