پیام تبریک علی خلیلی در پی قهرمانی تیم ملّی والیبال در بازیهای آسیایی اینچئون کره
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


پیام تبریک علی خلیلی در پی قهرمانی تیم ملّی والیبال در بازیهای آسیایی اینچئون کره

پیام تبریک علی خلیلی در پی قهرمانی تیم ملّی والیبال در بازیهای آسیایی اینچئون کره

  مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، کسب مدال طلا و عنوان ارزشمند قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان را در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی را تبریک گفت .

 در متن پيام علي خلیلی ، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی آمده است:
 

 

 

 

بي شك اهتزاز پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران و طنين سرود مقدس آن در عرصه هاي آسیایی و بين المللي غروري بس ارزشمند و وصف ناپذير است كه جز با همّت و غيرت و ايمان بلند و راسخ جوانان شايسته كشورمان بدست نمي آيد.

 

اينجانب با نهايت خرسندي و افتخار، نمایش قاطعانه و درخشش غرورآفرين ورزشكاران غيور تيم ملّي والیبال کشورمان در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون کره و كسب عنوان شايسته قهرماني را كه به فضل الهي با تلاش، پشتكار و غيرت مثال زدني ورزشكاران و مربيان و علی الخصوص بازیهای درخشان سعید معروف و میلاد عبادی پور دو  ملّی پوش شایسته استان آذربایجان غربی و نیز حمایت های دست اندرکاران و مسئولین خدوم ورزش کشور و دعای خیر مردم این مرزو بوم بدست آمد را از صميم قلب محضر ملّت قهرمان و حماسه ساز ايران اسلامي و به خصوص جامعه بزرگ ورزشي كشور تبريك عرض نموده از درگاه خداوند سبحان سلامتي و بهروزي همگان و تداوم اين توفيقات را در راه اعتلاي ايران عزيز اسلامي در ظلّ عنايات خاص حضرت ولي ا...الاعظم(عج) و رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي (مدّ ظلّه العالي) مسالت مي نمايم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 13140621
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7