کاپیتان سابق تیم ملی جودو با انتقاد از نتایج کسب‌شده تیم ملی در اینچئون گفت: بارها کارشناسان اعلام ک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با این همه سرمایه و زمان کدام چهره را معرفی کردند؟
رودکی: ناکامی جودو با مدیریت فعلی پیش‌بینی شده بود/ رستگار موافق بازگشت من نبود

کاپیتان سابق تیم ملی جودو با انتقاد از نتایج کسب‌شده تیم ملی در اینچئون گفت: بارها کارشناسان اعلام کرده بودند با مدیریت ضعیف فعلی ناکامی در انتظار جودوی ایران است.

خبرگزاری فارس: رودکی: ناکامی جودو با مدیریت فعلی پیش‌بینی شده بود/ رستگار موافق بازگشت من نبود
  •  

محمدرضا رودکی، در مورد نتایج ضعیف تیم ملی جودو در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون اظهار داشت: با توجه به مسائل مختلفی که پیش از بازی‌های آسیایی رخ داد من از تیم ملی خداحافظی کردم؛ چرا که شرایط برای کار کردن با فدراسیون برای من مهیا نبود و آنها نیز چندان موافق همکاری من با تیم ملی نبودند.

وی در ادامه گفت:‌ در یک مراسم به صورت اتفاقی با آرش میراسماعیلی در مورد اعزام به بازی‌های آسیایی صحبت کردیم و قرار بر این شد من در یک اردوی مشترک تمریناتم را دوباره آغاز کنم. پس از مدتی متاسفانه او اعلام کرد، زمانی که در یک مسابقه برون‌مرزی به همراه تیم ملی بوده از سوی فدراسیون اعلام کرده‌اند که رودکی به خاطر اینکه در زمان معین خودش را به مربی بدنسازی تیم ملی معرفی نکرده از حضور و اعزام به بازی‌های آسیایی کنار گذاشته شد.

وی در ادامه افزود: میراسماعیلی بعداز بازگشت به ایران دوباره من را به اردوی مشهد دعوت کرد، اما به من گفت که گویا هنوز با رستگار به توافق نرسیده‌اند. نظر مدیر‌ تیم‌های ملی در مورد من مثبت بود، اما رستگار مخالف حضور من در تیم ملی بود. به همین دلیل با دوگانگی که در صحبت‌های آنها وجود داشت احساس کردم در حد شخصیت من نیست که با این شرایط به تیم ملی بازگردم.

رودکی در مورد نتایجی که تیم ملی جودو در بازی‌های آسیایی کسب کرد،‌ گفت:‌ بارها همه کارشناسان اعلام کرده بودند با مدیرتی که فدراسیون دارد ناکامی در انتظار جودو است. ما در اینچئون اگر یک برنز هم کسب می‌کردیم جای تعجب داشت؛ چرا که با بحث مدیریت و کمی و کیفیتی که جودو دارد از قبل مشخص بود چه نتیجه‌ای در انتظار این رشته است.

کاپیتان سابق تیم ملی جودو در ادامه خاطرنشان کرد: دوستان سه سال سرمایه و وقت را در اختیار داشتند و بارها مدعی شدند که به فکر پشتوانه‌ سازی هستند، اما متاسفانه در طول این مدت کدام چهره جدید را به جودوی ایران معرفی کردند؟! اگر پتانسیل جودوی ما همین است پس به دنبال چه هستند؟ جواد محجوب،‌ امیر قاسمی‌نژاد و دیگر نفرات سالیان سال است که برای جودو مدال‌آوری می‌کنند و حتی در دوران مدیریت فعلی هم مدال‌هایی را کسب کردند، اما در حال حاضر باید ببینیم چه اتفاقی رخ داده این ناکامی‌ها برای جودو رقم می‌خورد. رودکی در ادامه گفت: امیر قاسمی‌نژاد بعد از شکست از دنیای قهرمانی چرا خداحافظی می‌کند؟ به اعتقاد همه کارشناسان این نشان می‌دهد بار روحی و روانی زیادی روی ملی‌پوشان وجود دارد. کادر فنی متاسفانه نتوانسته از لحاظ روحی روانی روی ملی‌پوشان تاثیر بگذارد.

وی در مورد اتفاقاتی که در اینچئون رخ داده گفت: بحث اخراج مربی از روی صندلی کوچ بارها برای مسعود حاجی‌آخوندزاده رخ داده. در بازی‌های آسیایی اینچئون شاهد بودیم چند بار از داور اخطار گرفت. سعید مولایی با حرکت غیر ورزشی ضربه محکمی را به سر جودوکار حریف وارد کرد؛ این مسائل بی‌اخلاقی را ما در گذشته داشته‌ایم، اما نه به این اندازه متاسفانه در حال حاضر همه مشکلات در یک مقطع رخ داده است و این واقعا تاسف‌بار است.

کاپیتان سابق تیم ملی جودو در ادامه خاطرنشان کرد: جودو متاسفانه به قدری وارد حاشیه شده که مدیریت فعلی قادر به جمع کردن این حواشی نیست. من نمی‌خواهم همه حواشی را به گردن مسئولان فعلی بیندازم، اما باید قبول کنیم که مدیریت فعلی نمی‌تواند حاشیه‌ها را جمع کند. آنها سه سال پول بیت‌المال و عمر قهرمانی ورزشکاران را به باد دادند، اما بعد از نتایج بسیار ضعیفی که در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی کسب کردند مدعی شدند که می‌خواهند از پایه دوباره شروع کنند. امیدوارم مسئولان ورزش تصمیمات عاقلانه‌ای برای این رشته بگیرند تا دوباره جودو به روزهای طلایی خود بازگردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا المپیک برزیل زمانی باقی نمانده است و اگر ما نتوانیم شرایط را طوری مهیا کنیم که جودو در ریودوژانیرو نماینده داشته باشد باید فاتحه جودو را بخوانیم. متاسفانه با این همه حواشی و ناکامی در جودو مسئولان ورزش اصلا گوش شنوا ندارند گویا برایشان مهم نیست که در جودو چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 13140579
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7