کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر بخواهیم حریفان را دست کم بگیریم همانند دوره گذشته می‌شود که ق
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون
معروف: اگر بخواهیم حریفان را دست کم بگیریم به مشکل می‌خوریم/ خستگی بهانه‌ای برای قهرمان نشدن نیست

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر بخواهیم حریفان را دست کم بگیریم همانند دوره گذشته می‌شود که قهرمانی را از دست دادیم.

خبرگزاری فارس: معروف: اگر بخواهیم حریفان را دست کم بگیریم به مشکل می‌خوریم/ خستگی بهانه‌ای برای قهرمان نشدن نیست
  •  

از اینچئون، سعید معروف در خصوص برد سه بر صفر تیم ملی والیبال مقابل قطر اظهار داشت: ما در این مرحله دو بازی حساس را پیش رو داشتیم که یکی همین بازی با قطر بود و دیگری هم دیدار مقابل کره جنوبی است که فردا برگزار خواهد شد. به هر حال احتمال هر اتفاقی در رقابت‌ها وجود دارد همانطور که در دوره‌های گذشته می‌گفتند ما طلا می‌گیریم و این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: ما برای اول شدن در گروه باید قطر را می‌بردیم به همین دلیل بازی حساسی برای ما بود و این موضوع کار ما را در ادامه رقابت‌ها راحت‌تر می‌کرد. امروز مقابل قطر خوب بازی کردیم و این تیم هم نتوانست کاری انجام دهد.

کاپیتان تیم ملی والیبال در مورد اینکه آیا بازیکنان، حریفان را دست کم می‌گیرند یا خیر، گفت:‌ اگر دست کم بگیریم مثل دوره گذشته به مشکل خواهیم خورد. بازیکنان ما با توجه به شرایط بدنی که دارند با 40 درصد توانشان به میدان می‌روند و نمی‌شود بیشتر از این فشار آورد. در بازی‌های ضربدری قطعا بهتر خواهیم شد.

وی افزود: اگر بازی خودمان را انجام دهیم به مشکل نمی‌خوریم در مرحله نیمه نهایی تیم‌هایی هستند که همیشه ایران را اذیت کردند. بازیکنان خسته هستند اما این مسئله نمی‌تواند بهانه‌ای برای قهرمان نشدن باشد.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 454
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 454
بازدید ماه : 566
بازدید کل : 13140909
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7