سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: این تیم امید دیگر برایم تمام شد و بازیکنانی را به اردوی بعدی د
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
اهل فرار نیستم اما از ساختن حواشی دروغین ناراحتم
وینگادا: این تیم امید تمام شد و دیگر تیم را حراج نمی‌کنم/ همکاری کی‌روش و کریمی دو سر بُرد است

سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: این تیم امید دیگر برایم تمام شد و بازیکنانی را به اردوی بعدی دعوت می‌کنم که خود را وقف تیم ملی امید کنند و دیگر تیم را حراج نمی‌کنم.

خبرگزاری فارس: وینگادا: این تیم امید تمام شد و دیگر تیم را حراج نمی‌کنم/ همکاری کی‌روش و کریمی دو سر بُرد است
  •  

، نلو وینگادا سرمربی تیم ملی امید ایران در اولین تجربه رسمی خود با تیم ملی امید عملکرد بسیار بدی داشت و تیم او نتوانست انتظارات را برآورده کند تا با قبول شکست 4 بر یک مقابل ویتنام و تساوی یک بر یک مقابل قرقیزستان حذفی زود هنگام در بازیِ‌های آسیایی داشت.

وینگادا بعد از بازگشت به ایران ، در مورد مسائل مختلف تیم ملی امید صحبت‌های زیر را انجام داد:

فارس: نتایج تیم ملی امید به قدری بد بود که صدای انتقاد خیلی از کارشناسان بلند شده است، این انتقادات را تا چه اندازه منطقی می‌بینید؟

بله انتقادهای زیادی مطرح می‌شود و به اعتقاد من این انتقادها فقط از سوی کارشناسان نیست بلکه همه مردم انتقاد می‌کنند و حق هم دارند. من انتقاد سازنده را می‌پذیرم و به نقدهایی که می‌شود گوش می‌دهم. به شخصه این نقدها را باور دارم و اصلا بهتر است بگویم خودم هم جزو یکی از همین منتقدان هستم. فکر نمی‌کنم کسی بتواند بیشتر از من نسبت به این عملکرد انتقاد داشته باشد.

فارس: پس قبول دارید که نتایج بد بوده است؟

بله نتایج واقعا بد بود و به هیچ وجه جای دفاع ندارد. به عنوان سرمربی مسئولیت این ناکامی را می‌پذیرم چون خودم این نتایج را نقد کردم می‌دانم ایرادهای زیادی به ما وارد است. حالا که نقدها را پذیرفتیم باید به شکلی نگاه کنیم که با نقدهایمان ضعف‌های تیم ملی امید را بپوشانیم و بفهمیم که چه ایراداتی وجود داشته است تا با برطرف کردن آنها بستر را برای موفقیت تیم ملی امید فراهم کنیم. من هم مثل خیلی از ایرانی‌ها شاید بیشتر از آنها نسبت به عملکرد تیم ملی امید ناراحتم و بسیار غمگین هستم البته به عنوان سرمربی تیم ملی امید قرارداد دارم و باید به کارم ادامه دهم. موظفم که روی آینده تمرکز کنم  و با ارزیابی دلایل ناکامی شرایط را جهت بهبود وضعیت تیم ملی امید فراهم کنم. باید این ناکامی را جبران کنیم. این ناکامی باید برای مردم ایران و حتی خودم باید جبران شود و باز هم تأکید می‌کنم هیچ‌کس اکنون به اندازه من ناراحت نیست.

فارس: 7 بازیکن زیر 23 سال را با خود به مسابقات بردید، آیا آنها کمک حالتان بودند؟

صحبت‌هایم را کلی بیان می‌کنم و تیم را به 3 گروه مختلف تقسیم نمی‌کنم. ما نباید تفاوتی بین بازیکنان زیر 23سال و زیر 21 سال داشته باشیم. اگر نقدی وجود دارد کلی است همه ما با هم باختیم و بازیکن 23 سال و بازیکن جوان نداریم. در کل ترکیبی که ایجاد شد خوب نبود و کل تیم متضرر شد. زمانی که این ترکیب را جمع‌بندی می‌کردم حدسم این بود که می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم اما اینطور نشد. متأسفانه ترکیب خوبی جمع‌آوری نشد به همین خاطر می‌گویم مسئولیت این شکست را می‌پذیرم.

فارس: آیا برای انتخاب این 7 بازیکن تحت فشار قرار داشتید؟

خیر این تیم را خودم انتخاب کردم و در مورد بازیکنان آن خودم تصمیم گرفتم. این نظر خودم بود و تحت فشار قرار نداشتم. هیچ‌کس به من سفارشی نکرد و باز هم تأکید می‌کنم مسئولیت تیم به صورت صفر تا صد با من است. در تفکرات خود این احساس را داشتم که ترکیبمان خوب است اما اینطور نشد.

فارس: گفته می‌شود قرار است کمیته فنی تشکیل جلسه دهد تا هر چه زودتر شرایط تیم ملی امید را ارزیابی کند.

بله این یک امر طبیعی است، هر کشوری که به یک تورنمنت می‌رود و بد کار می‌کند جلسه ارزیابی برگزار می‌شود. اصلا خودم می‌خواهم یک کمیته تشکیل شود و مسائل آنالیز شود. با تشکیل این کمیته می‌توانیم نسبت به آینده بهتر تصمیم بگیریم و شرایط مناسب‌تری داشته باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 527
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 533
بازدید ماه : 645
بازدید کل : 13140988
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7