با بدرقه مردم و مسئولین دو قهرمان اشنویه ای راهی مسابقات پارا آسیایی شدند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


با بدرقه مردم و مسئولین دو قهرمان اشنویه ای راهی مسابقات پارا آسیایی شدند

با بدرقه مردم و مسئولین دو قهرمان اشنویه ای راهی مسابقات پارا آسیایی شدند

 "حسن جانفشان" و "سیامند رحمان" دو ورزشکار اشنویه ای استان جهت حضورپر قدرت در مسابقات پارا آسیایی راهی کشور کره جنوبی شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، با حضورنماینده مردم شریف نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار، مسئولین و جمع کثیری از مردم اشنویه و شهرهای اطراف در آیینی باشکوه دو ورزشکار  ملی پوش آذربایجان غربی جهت شرکت در مسابقات پارا آسیایی ، بدرقه شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان اشنویه در این مراسم با شکوه گفت :افتخاربزرگی است که در شهرستان اشنویه قهرمانان پارا آسیایی به نمایندگی از آذربایجان غربی به این مسابقات مهم دنیا اعزام می شوند و بر خود می بالم و از همه مسئولان و مردم عزیز ایران اسلامی می خواهم که برای همه ورزشکاران دعا نمایند تا شاهد به اهتزاز در آوردن پرچم میهن اسلامیمان درمیادین بزرگ جهانی و کسب افتخارات به یاد ماندنی با ثبت رکوردهای تازه باشیم .
تیموری در ادامه افزود : اشنویه،  داری پتانسیل و استعدادهای زیادی است که با در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران این شهرستان در میادین ملی و جهانی خواهیم بود .
وی گفت : کلیه تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی توسط شهرداری ها اسپانسر می شوند و تنها تیم فوتبال یاران اشنویه بدون حمایت و مساعدت شهرداری می باشد که درخواست داریم شهرداری اشنویه این تیم فوتبال را به لحاظ مالی زیر چتر حمایت خود قرار دهد. 
رئیس اداره ورزش اشنویه همچنین از برگزاری ورزش صبحگاهی در سالنهای ورزشی در شش ماهه دوم سال خبر داد و گفت : بنا به دلیل سرد شدن هوا همه مردم عزیز اشنویه می توانند بدون پرداخت هزینه از امکانات سالنهای ورزشی در طول شش ماهه دوم سال جهت ورزش صبحگاهی استفاده نمایند .
" اسعد خضری " فرماندار اشنویه در این مراسم با ابراز خوشحالی از وجود ورزشکاران جهانی در اشنویه گفت : افتخار می کنم که در کنار این بزرگ مردان جهانی و این مردم ورزشکار و ورزش دوست خدمت می کنم که می توان گفت جامعه ورزشی سالم می تواند اهداف پیشرفت جامعه را فراهم نماید و فرمانداری با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف ورزشی در کمک به ورزشکاران دریغ نخواهدکرد .
خضری در ادامه افزود : من و تمام مردم ایران زمین برای قهرمانی شما عزیزان دعا می کنیم و انتظار داریم که پیروزمندانه پرچم ایران اسلامی را در میادین پرغرور دنیا به اهتزاز در آورید.
رکورد شکنی در مسابقات جهانی ریشه در ورزش قهرمانی ایرانی دارد
" عبدالکریم حسین زاده " نماینده مردم شریف نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم و در میان هیئت های ورزشی این شهرستان گفت : من خودم را یک ورزشکار می دانم و افتخار می کنم که این هیئت های ورزشی با تلاش فراوان رئیس اداره ورزش و جوانان اشنویه و مسئولین ورزش استان شکل گرفته و ما امروز شاهد فعالیت این رشته ها در اشنویه هستیم و می بایست با حمایت از این رشته هاورزشکاران شایسته امان را به میادین افتخار ملی و جهانی بفرستیم .
حسین زاده در ادامه افزود : ورزش پهلوانی ریشه کهن ورزشکاران ایران زمین می باشد و رکورد شکنی در مسابقات جهانی ریشه در ذات ورزش قهرمانی ایرانی دارد و انشاا... همه ما ایرانیان شاهد و ناظر بر قهرمانی و رکورد شکنی همه ورزشکاران پارا آسیایی در میدان جهانی اینچوان کره جنوبی باشیم
گفتنی است نمایندگان شایسته اشنویه  استان در روز 20 آبان ماه در مسابقات پارا آسیایی اینچوان کره جنوبی به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1058
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1058
بازدید ماه : 1170
بازدید کل : 13141513
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7