رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری گفت: رئیس فدراسیون ایران به جای هزینه‌ای که برای پرداخت جریمه دوپینگ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون
آیان: رضازاده به جای هزینه جریمه‌های دوپینگ، جلوی دوپینگ را بگیرد

رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری گفت: رئیس فدراسیون ایران به جای هزینه‌ای که برای پرداخت جریمه دوپینگی‌ها می‌کند سعی کند جلوی دوپینگ وزنه‌برداران ایرانی را بگیرد.

خبرگزاری فارس: آیان: رضازاده به جای هزینه جریمه‌های دوپینگ، جلوی دوپینگ را بگیرد
  •  

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به اینچئون تاماش آیان در مورد مسابقات قهرمانی جهان گفت: این مسابقات تا 40 روز دیگر به میزبانی قزاقستان و با حضور بیش از 80 کشور برگزار می‌شود و به خاطر اینکه سهمیه المپیک در آن توزیع می‌شود از جمله مسابقات مهم وزنه‌برداری به حساب می‌آید.

وی در مورد رقابت‌های وزنه‌برداری بازی آسیایی گفت: سالن برگزاری مسابقات مناسب نیست و مشکلاتی در آن دیده می‌شود که به طور مثال می‌توان به اسکان تماشاگران و کوچک بودن آن اشاره کرد.

آیان در خصوص جریمه 100هزار دلاری فدراسیون ایران گفت: این موضوع بر اساس قوانین ماست و هرکشوری که ورزشکارش دوپینگی باشد بر اساس همین قوانین فدراسیون جهانی آن کشور را جریمه می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا قزاقستان با 13 وزنه‌بردار دوپینگی جریمه نشد، گفت: تفاوتی بین فدراسیون‌ها قائل نیستیم و آنها هم جریمه می‌شوند. این موضوع از قوانین است و به شدت آن را پیگیری می‌کنیم.

وی در پایان گفت: اگرچه رضازاده از قهرمانان بزرگ وزنه‌برداری جهان بوده است اما او به جای پرداخت برای هزینه جریمه دوپینگ‌ها باید سعی کند جلوی وزنه‌بردارانی که در ایران دوپینگ می‌کنند را بگیرد در واقع او باید این پول را برای کنترل دوپینگ هزینه کند.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1295
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1295
بازدید ماه : 1407
بازدید کل : 13141750
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7