سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعید می‌دانم در این دوره بتوانیم مدال‌های طلایی که در بازی‌های آسیایی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
هیچ شرطی برای ادامه همکاری با فدراسیون کشتی ندارم
پازاج: بعید می‌دانم بتوانیم مدال‌های طلای گوانگجو را تکرار کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعید می‌دانم در این دوره بتوانیم مدال‌های طلایی که در بازی‌های آسیایی در گوانگجو کسب کردیم را تکرار کنیم.

خبرگزاری فارس: پازاج: بعید می‌دانم بتوانیم مدال‌های طلای گوانگجو را تکرار کنیم
  •  

احد پازاج  در خصوص شرایط فرنگی‌کاران برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: بعد از قهرمانی در مسابقات جهانی تمام بچه‌ها روحیه خوبی دارند، اما با مشکل بزرگی به نام مصدومیت روبرو هستیم و باید این لشگر آسیب‌دیده را ترمیم و جمع و جور کنیم.

وی ادامه داد: امید نوروزی آسیب‌دیدگی شدیدی دارد و کریم‌فر هم در شرایط مطلوبی نیست. سعی کردیم کار بازسازی را خیلی سریع شروع کنیم و با کمک پزشکان تیم هرچه زودتر بچه‌ها را به شرایط آرمانی بازگردانیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص صحبت‌های امید نوروزی مبنی بر عدم آمادگی‌اش برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: می‌دانیم که امید آسیب‌دیدگی سختی دارد و قبلا هم گرفتار این موضوع شده بود. فرصتی هم نداشتیم تا کشتی‌گیر دیگری را جایگزین او کنیم. نمی‌توانم به صورت قطعی در خصوص کشتی‌ گرفتن یا نگرفتن نوروزی اظهار نظر کنم و باید ببینیم که روز مسابقه چه اتفاقی خواهد افتاد.

پازاج درباره انتقادات هادی علیزاده مبنی بر حذف برنامه‌ریزی‌ شده او از بازی‌های آسیایی و اینکه چرا اخباری و علیزاده که در انتخابی دوم و سوم شده بودند انتخاب نشدند گفت: علیزاده در مسابقات جهانی از ناحیه کتف به شدت آسیب دید. یک کشتی‌گیر همواره منافع خودش را می‌بیند، اما ما باید منافع ملی را در نظر بگیریم. همه دیدند که او آسیب دید و پزشک هم تائید کرد.

وی در خصوص انتخاب بویری گفت: بویری کشتی‌گیر جوانی است و مدال جهانی جوانان را هم در کارنامه دارد. با توجه به اینکه در مرحله اول انتخابی دوم شده بود در مسابقات جوانان جهان هم به مدال نقره رسیده بود صلاح دیدیم که از وی استفاده کنیم. از داود اخباری هم در مسابقات آینده استفاده خواهیم کرد.

پازاج در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند کشتی فرنگی حداقل بتواند مدال‌های طلای بازی‌های آسیایی در دوره قبل را تکرار کند گفت: بعید می‌دانم بتوانیم نتایج دوره قبل را تکرار کنیم، اما تمام سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. با توجه به فاصله کوتاه مسابقات جهانی با بازی‌های آسیایی شرایط سختی برای کشتی‌ فرنگی به وجود آمد و با قهرمانی تیم انتظارات بالا رفت.

به گزارش فارس، تیم ملی کشتی فرنگی در دوره قبل بازی‌های آسیایی در گوانگجو موفق به کسب 4 مدال طلا و یک برنز شده بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص شرایطش برای ادامه همکاری با این تیم گفت: هیچ شرطی برای ادامه همکاری ندارم؛ همه‌ چیز فراهم است و مشکلی برای ادامه همکاری با فدراسیون کشتی ندارم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1324
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1324
بازدید ماه : 1436
بازدید کل : 13141779
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7