اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به اینچئون: مردان ووشوکار توان کسب سه طلا را دارند/ امیدوار
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به اینچئون:
مردان ووشوکار توان کسب سه طلا را دارند/ امیدوارم نتایج مسابقات جهانی برای منصوریان تکرار شود

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: از نگاه من در بخش مردان هر سه نماینده کشورمان توانایی کسب مدال طلا را دارند.

خبرگزاری فارس: مردان ووشوکار توان کسب سه طلا را دارند/ امیدوارم نتایج مسابقات جهانی برای منصوریان تکرار شود
  •  

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به اینچئون،‌در مورد دیدار ووشوکاران تیم ملی در مرحله نیمه‌نهایی اظهار داشت: امروز سه نفر از مردان و یک نفر در بخش بانوان به مصاف حریفان خود می‌روند که واقعا کار بسیار حساسی را پیش رو دارند. محمدمحسن سیفی باید با نماینده چین بازی کند،‌ سجاد عباسی نماینده کره جنوبی را پیش رو دارد و حمیدرضا لادور باید با نماینده قزاقستان مبارزه کند و در بخش بانوان نیز الهه منصوریان باید با نماینده کره جنوبی مبارزه کند. به اعتقاد من هر 4 نماینده کشورمان امروز کار بسیار سختی را پیش رو دارند و برای رسیدن به خوشرنگترین مدال باید مبارزه کنند.

وی ادامه داد:‌ در این دوره از بازی‌ها هر چند میزبانی مسابقات مثل دوره گذشته نبود اما شاهد بودیم که کشورهایی مثل اردن، ترکمنستان، هند و برخی کشورهای دیگر که ما در گذشته اصلا روی آنها حساب نمی‌کردیم در این مسابقات واقعا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. این موضوع نشان می‌دهد همه کشورها در ووشو فعالیت خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی ووشو، گفت: روز گذشته نماینده چین با حریف ویتنام مبارزه خوبی را از خود به نمایش گذاشت. ابتدا ما تصور کردیم که قطعا نماینده ویتنام چین را شکست می‌دهد و امروز سیفی باید با او مبارزه کند اما به یکباره در ثانیه ابتدایی موتور نماینده چین روشن شد و راند دوم و سوم را به سود خود به پایان رساند. به هر حال امروز سیفی باید با نماینده چین بازی کند اما به هر حال با توجه به اینکه چینی‌ها در ووشو حرف اول را می‌زنند سیفی نیز چیزی از آنها دست کم ندارد.

اوجاقی در ادامه خاطرنشان کرد: از روز گذشته فیلم نمایندگان چین، کره جنوبی و قزاقستان را آنالیز کردیم تا نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنیم. از نگاه من هر سه ووشوکار در بخش مردان توانایی کسب مدال طلا را دارند و امیدوارم امروز با شکست حریفان خود به فینال مسابقات صعود کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الهه منصوریان در بخش بانوان امروز باید با نماینده کره جنوبی مبارزه کند. او سال گذشته در مسابقات جهانی که به میزبانی مالزی برگزار شد حریف کره‌ای خود را شکست داد اما یک مصدومیت شدید از ناحیه گونه برای او رخ داد. امیدوارم امروز نیز نتایج مسابقات جهانی برای او رقم بخورد.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 13140456
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7