ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی گفت:‌ مسئولان فکر می‌کنند مدال گرفتن در مسابقات وظ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
زحمت زیادی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشیدم
افضلی: مسئولان فکر می‌کنند مدال گرفتن وظیفه کشتی است/ از هیچ حریفی نمی‌ترسم

ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی گفت:‌ مسئولان فکر می‌کنند مدال گرفتن در مسابقات وظیفه کشتی است.

خبرگزاری فارس: افضلی: مسئولان فکر می‌کنند مدال گرفتن وظیفه کشتی است/ از هیچ حریفی نمی‌ترسم
  •  

رضا افضلی  در خصوص حضورش به عنوان ملی‌پوش وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی گفت:‌ امسال زحمت زیادی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشیدم و این فرصت را به راحتی از دست نمی‌دهم. تنها به این موضوع راضی نیستم و باید با کسب مدالی خوشرنگ پاسخ خوبی به اعتماد مربیان بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که باید با حریفان قدرتمندی در مسابقات جهانی روبرو شود و آیا از این موضوع هراسی ندارد، گفت: در این سال‌ها کشتی‌گیرانی مانند گودرزی و اکبری در این وزن ایران را صاحب مدال کردند که این موضوع مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند. امیدوارم من هم بتوانم امسال ایران را در مسابقات جهانی صاحب مدالی خوشرنگ کنم.

دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد: به اذعان تمام کارشناسان وزن 74 کیلوگرم سخت‌ترین وزن مسابقات کشتی آزاد است چرا که قهرمانان و نامداران زیادی در آن حضور دارند، اما برای من فرقی نمی‌کند با چه حریفی کشتی بگیرم. از نام هیچ حریفی ترسی ندارم چرا که من هم کشتی‌گیر کم‌تجربه‌ای نیستم و حریفان باید از من بترسند.

وی ادامه داد: امیدوارم امسال بتوانیم با ارائه کشتی‌های ایرانی و زیبا از عنوان قهرمانی در سال گذشته دفاع کنیم. هر چند که با توجه به میزبانی ازبکستان و حضور قدرتمند روس‌ها حتما آنها برای جبران سکوی از دست رفته جهانی به میدان خواهند آمد.

افضلی با انتقاد از کم‌توجهی مسئولان به کشتی‌گیران، گفت: هر قدر هم حرف بزنیم فایده‌ای ندارد چرا که هیچ کس توجهی نمی‌کند. همه فکر می‌کنند مدال گرفتن وظیفه کشتی است؛ ما هم مانند گذشته برای شاد کردن دل مردم روی تشک می‌رویم و امیدوارم با دست پر بازگردیم.

به گزارش فارس، رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای 17 تا 23 شهریورماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 206
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 13140667
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7