داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت:‌ از رفتار حرفه‌ای پرسپولیسی‌ها با تیم داور تشکر می‌کنم، با این ک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
فغانی در گفت‌وگو با فارس:
دایی گفت اشتباه شما باعث اعتراض شد و من هم گفتم ببخشید!/ رفتار پرسپولیسی‌ها حرفه‌ای و محترمانه بود

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت:‌ از رفتار حرفه‌ای پرسپولیسی‌ها با تیم داور تشکر می‌کنم، با این که مشخص شده بود گل پدیده آفساید بوده اما برخورد خوبی با تیم داوری داشتند.

خبرگزاری فارس: دایی گفت اشتباه شما باعث اعتراض شد و من هم گفتم ببخشید!/ رفتار پرسپولیسی‌ها حرفه‌ای و محترمانه بود
  •  

علیرضا فغانی ، در خصوص این که گفته می شود او از علی دایی بابت گل آفساید تیم فوتبال پدیده به پرسپولیس گفت:‌ این طور که می گویند من دایی را بغل کرده و عذرخواهی کردم نبوده و داستان این طور نبوده است.

وی ادامه داد: دایی در حال رفتن به سمت سالن کنفرانس بود که ما با هم رودررو شدیم و دایی به من گفت که به خاطر گل آفساید پدیده کلی به ما اعتراض شده است. من هم به او گفتم فقط می‌توانم بگویم ببخشید و همدیگر را در آغوش گرفتیم و همین!

فغانی افزود: همه ماجرا این بوده و موضوع دیگری در میان نیست. اصلا من می‌گویم نهایتا ما عذرخواهی هم کرده باشیم مگر کار بدی کردیم؟! همه چیز خیلی دوستانه مطرح شد و موضوع دیگری به میان نیامد.

وی خاطر نشان کرد: جا دارد که باز هم از پرسپولیسی‌ها به دلیل این اشتباه سهوی عذرخواهی کنم اما باید از کادرفنی و بازیکنان این تیم تشکر کنم که چه در طول بازی و چه بعد از آن با این که مشخص شده بود با اشتباه سهوی گل مردودی دریافت کرده‌اند اما به ما اعتراض نکردند و همه چیز خیلی محترمانه و حرفه‌ای بود که باید از آن‌ها ممنون باشم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 13140592
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7