داوران به خوبی در انتخابی وزن 81 کیلوگرم قضاوت کردند حسینی: بوکس شانس کسب ۳ مدال در اینچئون را دارد/
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


داوران به خوبی در انتخابی وزن 81 کیلوگرم قضاوت کردند
حسینی: بوکس شانس کسب ۳ مدال در اینچئون را دارد/ به مسئولان ورزش قول مدال داده‌ایم

نایب‌ رئیس فدراسیون بوکس گفت: تیم ملی بوکس شانس کسب سه مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون را دارد که یکی از آنها به احتمال فراوان طلا است.

خبرگزاری فارس: حسینی: بوکس شانس کسب ۳ مدال در اینچئون را دارد/ به مسئولان ورزش قول مدال داده‌ایم
  •  

روح‌الله حسینی، در مورد موافقت مسئولان کمیته ملی المپیک با اعزام 6 بوکسور به بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: ابتدا ما دوست داشتیم تمام 10 بوکسور حاضر در اردوی تیم ملی به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام شوند، اما متأسفانه سپهوندی تصادف کرد و ما اسامی 9 ملی‌پوش را به مسئولان کمیته ملی اعلام کردیم، اما آنها ابتدا با اعزام چهار نفر به کره جنوبی موافقت کردند.

وی در ادامه گفت: پس از اینکه رئیس فدراسیون بوکس با مسئولان کمیته ملی المپیک گفت‌وگو کرد، آنها سرانجام روز گذشته با اعزام ۶ بوکسور به بازی‌های آسیایی اینچئون موافقت کردند. هرچند که ما تمایل داشتیم با توجه به آمادگی همه ملی‌پوشان 9 بوکسور به مسابقات اعزام شوند اما مسئولان کمیته ملی المپیک اعلام کردند که ما اسامی نفراتی را به آنها اعلام کنیم که صددرصد شانس کسب مدال را دارند.

نایب‌ رئیس فدراسیون بوکس در ادامه تصریح کرد: برای تیم ملی بوکس در طول این مدت اردوهای بسیار خوبی را در داخل و خارج از کشور در نظر گرفتیم و به همین دلیل دوست داشتیم حداقل تیم ملی با این همه زحماتی که کشیده با ترکیب کامل در اینچئون حضور داشته باشد، اما با این تصمیم موافقت نشد. با توجه به تک‌ حذفی بودن مسابقات از نگاه ما همه ملی‌پوشان شانس کسب مدال را دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان ورزش از شما قول کسب مدال گرفته‌اند یا خیر،‌ گفت: بله، قول گرفته‌اند که حالا تیم به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام می‌شود، اما کسب مدال در اینچئون به ملی‌پوشان بستگی دارد که چه مبارزه‌هایی را از خود در روز مسابقات به نمایش بگذارند. فکر می‌کنم در کره جنوبی شانس کسب سه مدال را داریم که یکی از آنها به احتمال فراوان طلا خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در انتخابی وزن 81 کیلوگرم که بین احسان روزبهانی و محمد ستارپور برگزار شد حضور داشتید یا خیر، اظهار داشت: بله، از نزدیک این رقابت‌ها را تماشا کردم و این مسابقات بدون هیچ حرف و حدیثی به سود روزبهانی به پایان رسید.

نایب‌ رئیس فدراسیون بوکس در واکنش به این سؤال که پس چرا ستارپور مدعی شده داوری در انتخابی وزن 81 کیلوگرم عادلانه نبوده است، تاکید کرد: همه حاضرین در مسابقات شاهد بودند که داوران به خوبی قضاوت کردند و این صحبت‌ها را به هیچ عنوان قبول ندارم. ستارپور بوکسور خوبی است، اما روز انتخابی روزبهانی آماده‌تر از او بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه تیم ملی با شرایط خوبی راهی بازی‌های آسیایی اینچئون شود ما تصمیم گرفته‌ایم تیم ملی را طی یکی دو روز آینده راهی ترکیه کنیم تا در اردوی مشترک حضور پیدا کنند و پس از بازگشت به ایران بعد از یک استراحت کوتاه راهی آسیایی اینچئون شوند.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 13140502
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7