سرمربی اسبق تیم‌ ملی تکواندو گفت: مسئولان فدراسیون تکواندوی انگلیس برای همکاری با تیم ملی کشورشان پی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
در مسابقات گرندپریکس قزاقستان مذاکره خواهیم کرد
مهماندوست: پیشنهاد فدراسیون تکواندوی انگلیس تا 2017 است/ چین‌تایپه‌ای‌ها هنوز خبر ندارند

سرمربی اسبق تیم‌ ملی تکواندو گفت: مسئولان فدراسیون تکواندوی انگلیس برای همکاری با تیم ملی کشورشان پیش قرارداد برای من ارسال کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: مهماندوست: پیشنهاد فدراسیون تکواندوی انگلیس تا 2017 است/ چین‌تایپه‌ای‌ها هنوز خبر ندارند
  •  

،‌ رضا مهماندوست سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو از سال 2007 هدایت تیم ملی تکواندوکاران ایران را برعهده گرفت و عناوین قهرمانی جهان و آسیا را با هوگوپوشان ایرانی کسب کرد. مهماندوست در مهرماه سال 90 به خاطر اختلافات شدید مالی با فدراسیون تکواندو به مشکل برخورد و پیش از آغاز المپیک 2012 لندن با مسئولان فدراسیون قطع همکاری کرد. سرمربی موفق تیم ملی ایران پس از اختلافاتی که با مسئولان فدراسیون داشت در همان مقطع بلافاصله با پیشنهادهای خوبی روبرو شد. فدراسیون‌های چین تایپه و انگلیس از جمله کشورهایی بودند که برای همکاری با سرمربی اسبق کشورمان پیشنهادهای خوبی را ارائه کردند، اما او مدت‌ها خانه نشین شد و به هیچ‌کدام از پیشنهاد‌ها پاسخ مثبت نداد. مهماندوست پس از  یک سال و نیم خانه نشینی سرانجام به پیشنهاد چین‌ تایپه‌ای ها جواب مثبت داد و راهی کشور آنها شد.

گفت‌وگوی فارس با سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو را در ادامه می‌خوانید:

فارس: این روزها باز هم نام رضا مهماندوست جنجال به پا کرده است.

(با خنده) اینجا همه چی آرام است و هیچ جنجالی به پا نشده است. در کنار تیم ملی چین تایپه تنها به تمرین کردن فکر می‌کنم و می‌خواهم با کمک خدا نتایج خوبی را در کره جنوبی کسب کنیم.

فارس: گویا انگلیسی‌ها دست بردار نیستند و بازهم پیشنهاد همکاری به شما داده‌اند؟

بله؛ تقریبا 2 ماه پیش بازهم از سوی مسئولان فدراسیون تکواندو انگلیس پیشنهاد همکاری داشتم. البته آنها چند سال است که تمایل دارند من با آنها همکاری کنم.

فارس: پیشنهاد آنها را قبول کرده‌اید؟

در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی چین تایپه فعالیت می‌کنم و تا 31 اکتبر 2014 با آنها قرارداد دارم و طبق قانون نمی‌توانم با آنها همکاری کنم.

فارس: پیشنهاد انگلیسی‌ها برای همکاری با شما بعد از بازی‌های آسیایی بوده است؟

آنها دو ماه پیش به من پیشنهاد دادند و اعلام کردند که از همین امروز برای همکاری با فدراسیون آنها اقدام کنم که بنده با توجه به قراردادی که با فدراسیون چین تایپه داشتم با این موضوع مخالفت کردم. داود فلاحت‌گر عضو سابق تیم جوانان ایران بود که حتی مدتی هم عضو تیم‌ ملی کشور انگلیس بود. او در حال حاضر در آن کشور اقامت دارد و پل ارتباطی من با مسئولان فدراسیون انگلیس است. تقریبا دو ماه قبل صحبتی با هم داشتیم و او تاکید می‌کرد که مسئولان فدراسیون تکواندو انگلیس تمایل جدی دارند تا هدایت تیم ملی کشور آنها را برعهده بگیرم.

فارس: شنیده شده حتی پیش قراردادی هم به شما ارائه شده. این موضوع صحت دارد؟

بله، بعد از اینکه فلاحت‌گر از سوی مسئولان فدراسیون تکواندوی انگلیس با من تماس گرفت پیش‌قرارداد تا سال 2017 را برای من ارسال کرد، اما من شرایطم را به آنها گفتم و اعلام کردم که در حال حاضر با قراردادی که با چین‌تایپه دارم نمی‌توانم با آنها همکاری کنم.

فارس: پیشنهاد به طوری رسمی و مکتوب بود؟

بله، پیشنهاد به طور رسمی و مکتوب بود. فلاحت‌گر از سوی "گری‌هال" که همه‌ کاره فدراسیون تکواندوی انگلیس است با من وارد مذاکره شده است. آنها یک رئیس در فدراسیون دارند که کارهای مدیریتی را انجام می‌دهد و تمام تصمیمات فنی را گری‌هال برعهده دارد.

فارس: این مذاکرات ادامه دارد یا اینکه شما پیشنهاد آنها را به کل رد کردید؟

ابتدا که آنها با من وارد مذاکره شدند قرار بر این شد تا در مسابقات اوپن کره‌جنوبی با هم وارد مذاکره شویم، اما با عنایتی که خداوند دوباره به ما کرده،‌ قرار است تا چند ماه آینده فرزند ما به دنیا بیایید و به همین دلیل این قرار ملاقات را به زمان دیگری موکول کردیم. طبق آخرین صحبت‌ها قرار است در مسابقات گرندپریکس قزاقستان با آنها صحبت‌هایی داشته باشم.

فارس: رضا مهماندوست تمایل دارد تجربه جدیدی را این بار در اروپا کسب کند؟

تمام این صحبت‌هایی که مطرح کردم برای دو ماه پیش است، حالا نمی‌دانم آنها همچنان پای صحبت‌های خود هستند یا خیر، اما طبق آخرین صحبت‌ها قرار است در قزاقستان در مورد ادامه همکاری یا عدم همکاری با آنها گفت‌وگو کنیم. البته با صحبت‌های تلفنی نمی‌توان متر و معیار هر دو طرف را مورد ارزیابی قرار داد، چرا که باید رو در رو صحبت کنیم تا من هم شرایط و امکاناتی که از آنها می‌خواهم را اعلام کنم و آنها نیز خواسته‌هایشان را که از من دارند مطرح کنند تا در صورت توافق بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون با آنها همکاری کنم.

فارس: مسئولان فدراسیون تکواندوی چین تایپه از این موضوع اطلاع دارند؟

اگر از این موضوع باخبر شوند سکته می‌کنند(با خنده). مسئولان فدراسیون چین‌تایپه به هیچ عنوان در مورد این موضوع اطلاعاتی ندارند. البته ناگفته نماند که در این مدت واقعا همکاری خوبی با من داشتند.  فکر می‌کنم دیگر با این صحبت‌هایی که من مطرح کرده‌ام آنها با خبر شوند.

فارس: صحبت پایانی شما را می‌شنویم؟

دلم برای کشورم تنگ شده و اصلا نمی‌دانم که با شرایطی که همسرم و دخترم دارند می‌توانم در خارج از ایران فعالیت کنم یا خیر، چرا که زندگی در کنار خانواده برایم با ارزش‌تر است، چرا که با شرایط فعلی اینجا کسی نیست که مثل خانواده به ما کمک کند و تنهایی در غربت برای ما خیلی سخت است.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 209
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 209
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 13140658
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7