مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که سال قبل بر سکوی سوم جهان ایستاده بود، را ن
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
فقط شعار عدالت می‌دهند
شیرزاد: اینها می‌خواهند جای بنا را بگیرند؟/ تیم جوانان را نابود کردند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که سال قبل بر سکوی سوم جهان ایستاده بود، را نابود کردند.

خبرگزاری فارس: شیرزاد: اینها می‌خواهند جای بنا را بگیرند؟/ تیم جوانان را نابود کردند
  •  

سعید شیرزاد  با انتقاد از عملکرد مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی و کادر فنی این تیم گفت: آقایان همواره می‌گویند می خواهیم پشتوانه‌سازی کنیم، اما تیم ملی جوانان را که سال قبل بر سکوی سوم جهان ایستاده بود نابود کردند در حالی که بیش از 2 میلیارد تومان هزینه آماده‌سازی این تیم شده بود، اما آن نتایج افتضاح به بار آمد.

وی ادامه داد: در فدراسیون تنها شعار عدالت می‌دهند و صحبت از فرآیند می‌کنند. محمد بنا با تشخیص خودش می‌گفت امید نوروزی یک سر و گردن از سایر حریفانش بالاتر است و کشتی‌گیرانش را به این شیوه انتخاب می‌کرد، اما چرا فدراسیونی که دم از فرآیند می‌زند به امین سوری که قهرمان انتخابی شده است اجازه نمی‌دهد کشتی بگیرد. حق سوری بود که با توجه به نتایجی که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کسب کرد به دوبنده تیم ملی برسد.

مربی سازنده کشتی مازندران افزود: از نظر من هم نوروزی یک سر و گردن از تمام حریفانش بهتر و بالاتر است، اما طبق قانونی که خود آقایان نوشته‌اند باید با امین سوری کشتی می‌گرفت؛ چرا این اتفاق نیفتاد؟ روز وزن‌کشی سوری برای وزن‌کشی آمد، اما کادر فنی تیم ملی با هماهنگی ملک‌محمدی، پزشک تیم ملی نامه‌ای نوشتند و عنوان کردند او به علت مصدومیت نمی‌تواند کشتی بگیرد و به همین دلیل اجازه وزن‌کشی به او ندادند. اگر سوری مصدوم بود چرا مربیان تیم ملی روز قبل از انتخابی او را دور پیست دواندند؟

شیرزاد تصریح کرد: نوربخش پیش از جام جهانی بهشتی طلا را خط زد و نام فرزندش را به تیم اضافه کرد. حتی می‌خواستند قاسم رضایی را از اردو اخراج کنند. آیا اینها می‌خواهند جای محمد بنا را پر کنند؟

وی با انتقاد از انتخاب مربیان تیم ملی گفت: مربیان سازنده هیچ جایگاهی ندارند و فدراسیون کشتی هم تنها شعار می‌دهد که می‌خواهد حق سفره به آنها بدهد. 8 - 9 ماه است هیچ حقوقی از فدراسیون دریافت نکرده‌ام. از سال قبل هم حدود 2 میلیون تومان طلبکار هستم. می‌گویند می‌خواهیم قانونمند باشیم، اما یک کشتی‌گیر که نه تنها سابقه مربیگری ندارد بلکه دفترچه مربیگری هم ندارد را به عنوان رئیس کمیته مربیان انتخاب می‌کنند. کجای این کار قانونمندی است؟

مربی سازنده کشتی فرنگی مازندران گفت: شورای فنی هم که هر روز صحبت‌های خودش را نقض می‌کند و برای حرف‌های خودشان هم احترام قائل نیستند. آنها دو روز قبل از اعلام اسامی با 3 رای مثبت و 2 رای منفی رای به حضور قاسم رضایی در بازی‌های آسیایی دادند، اما بعد از فشار نوربخش تصمیم‌شان را عوض کردند و با 6 رای مثبت و یک رای منفی تصویب کردند تا علیاری به بازی‌های آسیایی برود.

شیرزاد گفت: به ما تهمت زدند که نمی‌توانیم با سرمربی تیم ملی کار کنیم، اما شخصی مثل نوربخش که همواره پشت سر رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی حرف می‌زند و حتی عملکرد پازاج را قبول ندارد در کادر فنی ثابت قرار گرفته است. حسن بابک با چه معیاری به جعفری، سرپرست سابق تیم ملی کشتی فرنگی تهمت می‌زند؟ بارها شاهد این موضوع از سوی نوربخش و بابک بوده‌ام. با این شرایط دیگر به همکاری با تیم ملی ادامه نخواهم داد و ترجیح می‌دهم در تیم ملی نباشم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 13140495
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7