معاون استاندار آذربایجان غربی: توسعه ورزش همگانی ایجاد شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


معاون استاندار آذربایجان غربی: توسعه ورزش همگانی ایجاد شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد

معاون استاندار آذربایجان غربی: توسعه ورزش همگانی ایجاد شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد

 معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه ورزش همگانی علاوه بر سلامت جسم و روح مردم، شور و نشاط اجتماعی را نیز به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی علیرضا رادفر روز پنجشنبه در دومین جلسه شورای ورزش همگانی استان که با محوریت برنامه ریزی و تدابیر لازم برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی 25 مهر سال جاری ارومیه برگزار شد افزود: امروزه در تمام دنیا برنامه ها و محل هایی برای تخلیه هیجانات و انرژی نهفته جوانان ایجاد شده است که این امر در کاهش استرس و افسردگی آحاد مختلف جامعه بسیار مفید است.
وی اظهار کرد:  برگزاری همایش های ورزشهای همگانی محلی مناسب برای توسعه سلامتی روحی و جسمی و بهانه ای برای گرد آمدن اعضای خانواده ها در کنار هم و شرکت در یک رویداد بزرگ ورزشی و فرهنگی است که این خود پیامدهای ارزشمندی به همراه دارد.
نائب رئیس شورای ورزش همگانی استان گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی فرصتی برای شور و نشاط اجتماعی در فضایی آکنده از صمیمیت، وفاق و همدلی است
رادفر افزود: از کمیته های 9 گانه این همایش می خواهیم که از هم اکنون با جدیت تمامی برنامه ها و تمهیدات لازم را در اجرای این رویداد ورزشی انجام دهند و تمامی دستگاهها و نهادهای استانی مرتبط با این همایش، برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر مراسم تلاش کنند.
وی بر استفاده از پتانسیل دانش آموزان به عنوان نماینده و پیام آور ورزش همگانی در هر خانواده ای اشاره کرد و گفت: دانش آموزان می توانند به عنوان مبلغ اجرای بهتر این طرح عمل کنند و در همراه کردن خانواده ها و حضور گسترده در این همایش پیاده روی نقش داشته باشند لذا ضروری است در این زمینه نیز مسئولان مربوطه برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه همزمان با 25 مهر ماه ˈروز ورزش و تربیت بدنیˈ همایش پیاده روی در سراسر کشور برگزار می شود، گفت: این مراسم بر اساس هماهنگی ها و رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون مقرر گردید بطور به صورت زنده از طریق برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما پخش گردد.
 
علی خلیلی با بیان اینکه این همایش هفتمین پیاده روی است که به صورت پخش زنده استانی برگزار می شود افزود: ایجاد نشاط اجتماعی، همبستگی خانوادگی و فرهنگ سازی و توسعه ورزش همگانی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش بزرگ پیاده روی است.
وی ادامه داد: این همایش علاوه بر توسعه فرهنگ ورزش بهترین فرصت در بسترسازی ارائه محصولات صنایع دستی و ظرفیت ها و پتانسیل های بالای استان نیز می باشد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 در ابتدای این جلسه هر کدام از اعضای شورای ورزش همگانی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص تمهیدات و چگونگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی مهرماه ارومیه پرداختند.
گفتنی است همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان ارومیه جمعه 25 مهرماه تحت عنوان گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش در مسیر 4 کیلومتری بلوار امام علی(ع)، امامت در مسیر بلوار والفجر 2 تا بوستان ائللرباغی این شهر برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 484
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 490
بازدید ماه : 602
بازدید کل : 13140945
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7