سیدمحمد پولادگر گفت: همه تلاش‌مان تکرار نتایج بازی‌های آسیایی گوانگجو است اما با شرایط موجود بعید می
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
در مورد نامه ارسالی به رئیس فدراسیون جهانی برخی‌ مغرضانه انتقاد کردند
پولادگر: بعید می‌دانم بتوانیم در اینچئون نتایج گوانگجو را تکرار کنیم/ کار سختی در کره پیش رو داریم

سیدمحمد پولادگر گفت: همه تلاش‌مان تکرار نتایج بازی‌های آسیایی گوانگجو است اما با شرایط موجود بعید می‌دانم در اینچئون بتوانیم نتایج چهار سال قبل را تکرار کنیم.

خبرگزاری فارس: پولادگر: بعید می‌دانم بتوانیم در اینچئون نتایج گوانگجو را تکرار کنیم/ کار سختی در کره پیش رو داریم
  •  

  سیدمحمد پولادگر امروز در نشست خبری در مورد شرایط آمادگی تیم ملی پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: امسال سال خوبی برای تکواندوی ایران بود از ابتدای سال موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کردیم به خصوص در بخش بانوان توانستیم نتایج قابل قبولی را به دست آوریم. به اعتقاد من باید امسال را سال بانوان بنامیم. نایب‌قهرمانی نوجوانان بانوان در فروردین‌ماه، قهرمانی آسیا در گروه مردان و کسب نتایج قابل قبول در پومسه مردان و بانوان و عنوان قهرمانی تیم نونهالان، دختران و پسران در جهان از جمله نتایجی بود که امسال ما کسب کردیم. البته موفقیت اخیر تیم سه نفره در المپیک نانجینگ از دیگر نتایجی است که تکواندوی ایران توانسته کسب کند. طی چند روز گذشته کیمیا علیزاده نماینده دختران توانست اولین مدال المپیک بانوان در تاریخ ورزش ایران را کسب کند.

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه خاطرنشان کرد: تا به امروز که سال خوبی برای تکواندوی ایران رقم خورده است، امیدوارم در بازی‌های آسیایی اینچئون به نوعی نتیجه فوق‌العاده‌ای برای ورزش ایران‌ کسب کنیم. امیدوارم که بتوانیم انتظارهایی که از تکواندو وجود دارد برآورده شود.

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است شرایط آماده‌سازی تیم‌های ملی به دلیل مشکلات مالی و بلاتکلیفی که در انتخاب وزیر ورزش و مسئولان کمیته ملی المپیک وجود داشت قطعاً در روند آماده‌سازی تأثیر منفی گذاشته است و این اتفاقات روی نتیجه کاروان ایران و تیم‌های حاضر در اینچئون تأثیرگذار خواهد بود البته از زمانی که شرایط مهیا شده واقعاً به رشته‌هایی که شانس مدال در اینچئون را دارند توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان ورزش شده است.

پولادگر ادامه داد: برخی از برنامه‌ها را به دلیل مشکلات اقتصادی که داشتیم تعدیل کردیم اما با پشتوانه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برنامه‌هایی که پیش‌بینی کرده بودیم را توانستیم اجرا کنیم. طی چند روز آینده آخرین مسابقه پیش از اعزام به اینچئون قرار است برگزار شود که ملی‌پوشان را برای حضور در این رقابت‌ها راهی قزاقستان خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد شانس مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون توسط تیم ملی تکواندو گفت: در مورد مدال‌آوری بارها گفته‌ام شرایط ما با گوانگجو خیلی متفاوت است. در این رقابت‌ها کره‌ میزبان است و به اثبات رسانده که همیشه نهایت بهره‌ را از این میزبانی برده است. یکی از رشته‌هایی که آنها می‌خواهند بهره‌برداری کنند و در رنکینگ بازی‌ها برای آنها تأثیرگذار است تکواندو است به همین دلیل آنها برگزاری مسابقات تکواندو را به روزهای آخر واگذار کردند.

پولادگر گفت: ما در مسابقات قهرمانی آسیا سه طلا، یک نقره و دو برنز کسب کردیم البته کسب این مدال‌ها در ازبکستان هم کار بسیار سختی بود اما با پشتوانه و توان فنی ملی‌پوشان توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم امیدوارم در اینچئون هم مدال‌های خوبی را به دست بیاوریم. کسب مدال در اینچئون برای بچه‌ها سخت‌تر از قهرمانی آسیا است.

وی در مورد ارسال نامه‌ای که به رئیس فدراسیون جهانی از سوی کمیته ملی المپیک بوده اشاره کرد و گفت: نامه‌ای که به رئیس فدراسیون جهانی ارسال کرده‌ایم باعث شده برخی‌ مغرضانه انتقاد کنند و مدعی شوند که ما با این کار می‌خواهیم باختمان در اینچئون را توجیه کنیم. اصلاً این صحبت‌ها را قبول ندارم. ما در مسابقات قهرمانی آسیا شاهد بودیم که تخلفاتی صورت گرفت و یک نمونه از آن تخلفات این بود که کره‌ای‌ها در قهرمانی آسیا هشت داور داشتند اما طبق قانون این خلاف تصمیمات فدراسیون جهانی است چرا که هر کشور حق استفاده کردن از دو داور در مسابقات را دارد. ما به این تصمیمات اعتراض کردیم و این نامه را به رئیس فدراسیون جهانی ارسال کرده‌ایم تا در اینچئون یک مقدار بیشتر در برگزاری مسابقات دقت شود. خوشبختانه رئیس کمیته ملی المپیک نیز پس از مطالعه نامه این موضوع را توسط رئیس فدراسیون جهانی پیگیری کرد. البته پس از ارسال این نامه رئیس فدراسیون جهانی ناظر فنی مسابقات را که یک کره‌ای‌الاصل است را تغییر داد. او نایب‌رئیس اتحادیه آسیا بود که حتی در مسابقات قهرمانی آسیا ما با او درگیر شدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع صحت دارد که ترس از شکست در اینچئون باعث شده چنین نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی ارسال شود یا خیر، گفت: بنده این صحبت‌ها را قبول ندارم، ما به عنوان قهرمان آسیا این نامه را ارسال کرده‌ایم. ما اگر شکست خوردیم و چنین نامه‌ای را ارسال می‌کردیم شاید انتقادها درست بود.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد به اوج رسیدن ملی‌پوشان گفت: در حال حاضر همه ملی‌پوشان شرایط خوبی را دارند و به اوج رساندن آنها در دو مرحله کار بسیار سختی است. ما در گذشته برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کردیم اما در قانون جدید هرکسی باید در هر وزنی که مبارزه می‌کند با حضور در رویدادهای مختلف امتیاز جمع کند تا سهمیه المپیک را به دست بیاورد در حال حاضر ما ناچاریم تیم ملی را برای کسب امتیاز ابتدا به مسابقات گرندپریکس قزاقستان اعزام کنیم پس از آن برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون آنها را عازم کنیم. به عنوان مثال در المپیک پکن بهزاد خداداد سهمیه را کسب کرد اما در آن مقطع رضا نادریان آماده‌تر بود و او را راهی مسابقه کردیم اما در حال حاضر ناچاریم تکواندوکاران را پیش از اعزام به اینچئون به مسابقات قزاقستان اعزام کنیم.

وی در مورد اینکه نتیجه‌گرایی باعث می‌شود به روی ملی‌پوشان فشار مضاعفی وارد شود، گفت: هفته گذشته شنیدم که وزیر ورزش به یک نکته حیاتی اشاره کرده بود. او اینطور اظهار کرده بود که نتیجه‌گرایی باعث می‌شود یک فشار مضاعف روی ورزشکاران وارد شود. به اعتقاد من رویدادهای مهمی که باعث شادی و نشاط در جامعه می‌شود اگر خدای‌نکرده مدال‌آوری در آن مسابقات نشود در جامعه افسردگی ایجاد می‌شود. در المپیک پکن کاملاً به خاطر داریم که رسانه‌ها بدون هیچ پوششی از کنار مسابقات عبور کردند. در آن مقطع با یکی از مسئولان صدا و سیما صحبت می‌کردم که او مدعی بود دلیل پخش نکردن مسابقات از رسانه‌ ملی عدم کسب مدال از سوی ورزشکاران است چرا که به خاطر این ناکامی‌ها مردم افسردگی نگیرند.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من حضور ملی‌پوشان ما در مسابقات جهانی و المپیک یک افتخار است ما باید این فشار را از روی ملی‌پوشان برداریم اگر نتیجه‌گرا نباشیم حضور آنها در رویداد مهم برای ما حائز اهمیت می‌شود.

پولادگر اظهار داشت: در مورد انتخابی که برگزار شد، من با سرمربی تیم ملی جرو بحث کردم به او گفتم که چه لزومی دارد دوباره انتخابی برگزار می‌کنیم. در مسابقات قهرمانی آسیا بهنام اسبقی انتخاب شد و در تورنمنت آلمان دیدیم که حریف او محمد باقری‌معتمد عملکرد قابل قبولی داشت. با عملکردی که او داشت من گفتم که اگر شرایط معتمد بهتر است برای مسابقات قهرمانی آسیا او را جایگزین کنیم اما مقانلو اعلام کرد که یک انتخابی برای مسابقات قهرمانی آسیا گذاشته‌ایم و دیگر تغییرات برای اعزام این تیم به مسابقات نمی‌کنیم و به شدت روی انتخاب خود تأکید کرد.

وی در مورد انتخابی اخیر که برگزار شد، گفت: این انتخابی اخیر که برگزار شد اصلا بحث فیکس شدن یوسف کرمی مطرح نبود. بنده به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو شاهدم که احمد محمدی بدون اطلاع دادن به ما به یکباره سر از کشور اتریش در آورد و به ما گفتند که او برای ادامه تحصیل راهی این کشور شده است با شرایطی که پیش آمد ما ناچار شدیم یوسف کرمی را فیکس تیم ملی کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سؤال که آیا مدال بازی‌های آسیایی گوانگجو را تکواندو را می‌تواند در اینچئون تکرار کند، گفت: بعید می‌دانم ما بتوانیم نتایج بازی‌های آسیایی گوانگجو را در اینچئون تکرار کنیم بچه‌های ما کم تجربه و کم‌توان نیستند و شایستگی خود را با کسب سه مدال طلا در قهرمانی آسیا اثبات کردند. همه تلاش‌مان تکرار نتایج بازی‌های آسیایی گوانگجو است اما با شرایط موجود بعید می‌دانم در اینچئون بتوانیم نتایج چهار سال دوره قبل را تکرار کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به شرایط آمادگی بانوان اظهار داشت: خوشبختانه در طول این مدت برای بانوان اردوهای خوبی را برگزار کردیم و نفرات خوبی را نیز در اردوها داریم. در وزن هشتم خدابنده‌لو واقعاً شایسته کسب مدال است، خوشبختانه در مسابقات نظامیان جهان (سیز) که به میزبانی ایران برگزار شد، بانوان ما نتایج خوبی را کسب کردند آنها در حضور چینی‌ها چهار مدال طلا را کسب کردند این نشان از عملکرد خوب آنها دارد.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 13140556
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7