کشتی‌گیری که تا دیروز روی تشک بوده، یک شبه مربی تیم ملی می‌شود اسفند‌یاری‌فر: اوضاع کشتی فرنگی خوب ن
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
کشتی‌گیری که تا دیروز روی تشک بوده، یک شبه مربی تیم ملی می‌شود
اسفند‌یاری‌فر: اوضاع کشتی فرنگی خوب نیست/ به راحتی در حق کشتی‌گیران اجحاف می‌شود

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به شرایطی که می‌بینم اوضاع خوبی در کشتی فرنگی حاکم نیست.

خبرگزاری فارس: اسفند‌یاری‌فر: اوضاع کشتی فرنگی خوب نیست/ به راحتی در حق کشتی‌گیران اجحاف می‌شود
  •  

ایرج اسفند‌یاری‌فر درباره اوضاع کشتی فرنگی در آستانه مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی گفت: متاسفانه حالا زمان مناسبی برای صحبت کردن نیست؛ در آستانه مسابقات جهانی هستیم و حرف زدن به صلاح نیست. ما هم از خانواده کشتی فرنگی هستیم و دوست نداریم این رشته ضربه ببیند و ضرر کند. اگر هم شکستی باشد برای تمام خانواده کشتی فرنگی است.

وی ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که برای آرامش تیم نمی‌توانم حرفی بزنم، اما متأسفانه مدیر تیم‌های ملی و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی خودشان ایجاد حاشیه و تنش می‌کنند که این موضوع از انتخابی تیم ملی شروع شد و درنهایت مشخص نشد معیار انتخاب کشتی‌گیران چه بود. در خیلی از اوزان برخی کشتی‌گیران حتی شرایط حضور در انتخابی درون‌اردویی را هم نداشتند، انتخابی که در کمال تعجب با چهار کیلوگرم ارفاق وزن برگزار شد.

اسفندیاری‌فر درباره شرایط پیش آمده برای امیر سوری گفت: سوری هم در قهرمانی کشور و هم در انتخابی تیم ملی اول شد و طبق فرایند باید گزینه اصلی برای حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی باشد. مگر اینکه بگویند فرایند درست نیست. با این وجود باز هم حاضر به حضور در انتخابی درون‌اردویی مقابل نوروزی شد، اما متأسفانه به او اجازه ندادند کشتی بگیرد. وقتی هم اعتراض کرد و خواستار احقاق حقش شد، از اردو اخراج شد.

وی با انتقاد از انتخاب مربیان تیم ملی گفت: فرایند وجود دارد که قابل قبول نیست، مربیان سراسر کشور باید بکارند و بقیه بخورند. کشتی‌گیری که تا دیروز روی تشک بوده است یک شبه مربی تیم ملی می‌شود، اما مربی‌ای که سه کشتی‌گیر در تیم ملی دارد بعد از 9 ماه، بدون حقوق از اردوی تیم ملی اخراج می‌شود، اگر هم مربی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود به عنوان مربی ادواری است که پایین آوردن شأن مربیان است.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی افزود: متأسفانه خیلی از اعضای خانواده کشتی صحبت نمی‌کنند تا نقاط ضعف برطرف شود. مربیان دیگر انگیزه‌ای برای سازندگی در باشگاه‌ها ندارند. در هر صورت امیدوارم تیمی که به مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود نتیجه خوبی بگیرد، اما آقایان باید پاسخگوی کارهایی که انجام دادند باشند.

وی گفت: متاسفانه اوضاع خوبی در کشتی فرنگی حاکم نیست. شرایط خوبی نمی‌بینم و نمی‌توان آینده‌ای برای این رشته قائل شد. به راحتی در حق کشتی‌گیران اجحاف می‌شود و زحمات مربیان نادیده گرفته می‌شود. حرف برای گفتن زیاد است و ان‌شاءالله بعد از اتمام مسابقات جهانی صحبت خواهم کرد. آقایان در مورد خیلی از مسائل باید جوابگو باشند. تیمی که اعزام می‌شود تیم قهرمان المپیک است و باید پاسخگوی نتایج آن باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 599
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 605
بازدید ماه : 717
بازدید کل : 13141060
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7