فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


سولماز نقی لو مدال نقره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور را کسب کرد

سولماز نقی لو مدال نقره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور را کسب کرد

 دومین روز از مسابقات سلاح های بادی قهرمانی کشور در رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان به پایان رسید و در فینال سولماز نقی لو نماینده شایسته استان توانست مدال نقره مسابقات را بدست آورد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در دومین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در سلاح های بادی بانوان در حالی به پایان رسید که صفیه صحرا گرد از استان خراسان رضوی، در دیداری بسیار نزدیک و حساس با سولماز نقلی لو از آذربایجان غربی که امتیازات ورزشکاران با فاصله بسیار اندک جابجا می شد توانست به روی سکوی اول این رشته رفته و مدال طلا را از آن خود کند و نماینده استانمان در عین شایستگی توانست عنوان دوم و مدال نقره مسابقات را از آن خود کند و نسا پاریاب از استان ایلام، در مکان های سوم ایستاد.
این رقابت ها در بخش بانوان با برگزاری این فینال به پایان رسید و روز سه شنبه در بخش مردان، رقابت های قهرمانی کشور آغاز می شود.
بیست و سومین دوره مسابقات سلاح های بادی قهرمانی کشور ، از بیست و پنجم تا سی ام مرداد با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در قزوین برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 533
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 533
بازدید ماه : 645
بازدید کل : 13140988
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7