سید جلال حسینی در مراسم معارفه باشگاه الاهلی قطر: از زمان حضورم در اینجا احساس غریبی نکرده‌ام/جباری
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
سید جلال حسینی در مراسم معارفه باشگاه الاهلی قطر:
از زمان حضورم در اینجا احساس غریبی نکرده‌ام/جباری از دلایل پذیرش من برای پیوستن به این تیم بود

سید جلال حسینی در مراسم معارفه خود در باشگاه الاهلی قطر گفت: افتخار می‌کنم در این باشگاه حضور دارم.

خبرگزاری فارس: از زمان حضورم در اینجا احساس غریبی نکرده‌ام/جباری از دلایل پذیرش من برای پیوستن به این تیم بود
  •  

، شب گذشته، کنفرانس خبری سید جلال حسینی در باشگاه «الاهلی» قطر برگزار شد.

این کنفرانس خبری در حضور «بلال ولید الهتمی» سرپرست باشگاه و «عیسی المالکی» هماهنگ کننده مطبوعاتی به همراه مدیر برنامه‌های سید جلال حسینی برگزار شد.

در ابتدای کنفرانس خبری، هماهنگ کننده مطبوعاتی باشگاه الاهلی قطر حضور جلال حسینی در باشگاه را تبریک گفت و آرزوی موفقیت برای او کرد؛ سپس سرپرست باشگاه الاهلی نیز با تبریک پیوستن جلال حسینی به باشگاه ، گفت: برای جلال حسینی آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: مدت قرارداد یک فصل و قابل تمدید است. سرپرست باشگاه الاهلی سید جلال حسینی را دارای امتیازات برجسته‌ای دانست و گفت: او یک مدافع بین‌المللی است و همگی بازی او را در جام جهانی برزیل دیدیم که از سطح بسیار خوبی برخوردار بود.

ولید الهتمی گفت: قرار داد با جلال حسینی به توصیه مربی باشگاه صورت گرفت و وی در فصل گذشته به طور کامل سید جلال را زیر نظر داشت و در حقیقت گفت‌و‌گوها مدت زمان زیادی طول نکشید، هنگامی که بازیکن موافقت خود را اعلام کرد و موافقت وی نیز بی ارتباط به هم وطنش مجتبی جباری نبود که در حال حاضر در باشگاه الاهلی است.

سرپرست باشگاه الاهلی ادامه داد: با پیوستن جلال حسینی به باشگاه، لیست بازیکنان ما تکمیل می‌شود و ما حالا جباری و دیوگو و کابینجو را داریم و نمی‌خواهیم آن‌ها را از دست بدهیم.

درمورد خرید‌های داخلی نیز سرپرست الاهلی گفت:با هشت بازیکن داخلی قرار داد بسته‌ایم و امیدواریم که این قراردادها تیم را قوی‌تر کند و حتما اثر مثبتی خواهد داشت.

وی حرکت جمعی در تبم را عامل موفقیت دانست و تلاش و تمرین مستمر را در این دوره را بسیار خوب ارزیابی کرد.وی گفت: ما به بازیکنانمان اعتماد داریم و‌آن‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند و ما مدت‌هاست که تمرین می‌کنیم و بالطبع فصل را با پیروزی شروع خواهیم کرد.

در ادامه این کنفرانس خبری، سید جلال حسینی گفت:موجب افتخار بسیار من است که در تیم الاهلی قطر حضور دارم و تیم الاهلی یک تیم ریشه‌دار در قطر محسوب می‌شود.

حسینی ادامه داد: از زمان حضورم در این تیم، احساس غریبی نکرده‌ام و ارتباط خوبی با بازیکنان بزرگ باشگاه دارم و بدون شک این ارتباط اثر مطلوبی خواهد گذاشت در تجربه حرفه‌ای من مفید خواهد بود.

وی با اشاره به حضور مجتبی جباری در تیم الاهلی قطر گفت: مجتبی از دلایل پذیرش سریع من برای پیوستن به باشگاه بود.

سید جلال حسینی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه اگر مربی تشخیص دهد، در بعضی بازی‌ها روی نیمکت بنشینید، گفت: من تابع مربی هستم و امیدوارم هنگامی که بازی می کنم در زمین بازی در بالاترین سطح حاضر شوم، من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و برای هرگونه احتمال و برنامه‌ای برای موفقیت در تحربه حرفه‌ای خودم آماده هستم.

 

*تصاویر این مراسم به شرح زیر است:

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 388
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 388
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 13140837
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7