کاپیتان تیم‌ملی بسکتبال گفت: برای دیدار با اسپانیا در دیدار افتتاحیه جام‌جهانی هیچ استرسی نداریم و ف
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با شکست فرانسه و مصر می‌توانیم در جام جهانی صعود کنیم
نیکخواه‌بهرامی: مقابل اسپانیا در افتتاحیه هیچ استرسی نداریم/ امکانات‌مان در حد آسیا هم نیست

کاپیتان تیم‌ملی بسکتبال گفت: برای دیدار با اسپانیا در دیدار افتتاحیه جام‌جهانی هیچ استرسی نداریم و فکر می‌کنم آنها بیشتر مشکل داشته باشند.

خبرگزاری فارس: نیکخواه‌بهرامی: مقابل اسپانیا در افتتاحیه هیچ استرسی نداریم/ امکانات‌مان در حد آسیا هم نیست
  •  

، تیم ملی بسکتبال باید حدود 10 روز دیگر در قابت‌های جام جهانی 2014 اسپانیا شرکت کند. از همین رو ملی پوشان کشورمان امروز عازم تورنمنت اسلوونی شدند و از آنجا راهی اسپانیا خواهند شد.

ملی پوشان کشورمان پس از چند مرحله اردو باید در اروپا خود را محک بزنند و بر همین اساس به سراغ صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی کشورمان رفته ایم تا از وضعیت تیم ملی و حضور در جام جام جهانی مطلع شویم.

مشروح مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

* چند مرحله اردوی داخلی و خارجی را پشت سرگذاشتید، وضعیت تیم ملی چگونه است؟

خوشبختانه اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتید و تنها حضور در تورنمنت لسهتانی و اسلواکی خسته‌مان کرد، اما بازی‌هایی که انجام دادیم، خیلی به آمادگی تیم ملی کمک کرد. همه بازیکنان هم در شرایط خوبی به سر می‌برند و امادگی خوبی دارند. حضور جوانان در کنار با تجربه تیم خوبی را تشکیل داده است و باید از اعتبار نام ایران دفاع کند.

* همیشه از از نداشتن امکانات گلایه داشتید، این امکانات برای رقابت‌های جهانی کافی بود؟

به هیچ وجه. امکانات ما در حد آسیا هم نیست چه برسد به جهان. تاکنون هر موفقیتی کسب شده حاصل تلاش بازیکنان بوده است. ما تمام موفقیت‌های خود را خارج از ایران کسب کرده‌ایم و در تنهایی و غربت بوده است. مردم باید بدانند ما با ضعیف ترین امکانات آماده شدیم و توقع ها باید منطقی باشد. هیچ چیز درست و حسابی نداریم که بتوانیم به آن دلخوش باشیم.

* وضعیت خودت چگونه است؟

زیاد آماده نیستم، اما خوشبختانه دردی در ناحیه پا احساس نمی‌کنم. از ابتدا قرار نبود در جام جهانی بازی کنم، اما با شرایطی که پیش آمده است باید به میدان بروم. از دکتر فرهادی هم که کمک زیادی کرد تا به شرایط خوبی برسم، تشکر می‌کنم.

*شناختی از حریفان در جام جهانی پیدا کرده‌اید؟

باید با واقعیت ها زندگی کنیم. ما مقابل اسپانیا میزبان مسابقات، صربستان و برزیل شانس‌مان برای پیروزی بسیار کم است، اما برای دیدار با فرانسه و مصر برنامه داریم. فرانسه در پست سنتر با مشکل مواجه است و مقابل فیلیپین هم در دیدار دوستانه با اختلاف بسیار کمی به برتری رسید. از سوی دیگر تونی پارکر بازیکن حاضر در NBA هم برای این تیم بازی نخواهد کرد. درست است برزیل با سهمیه به جام جهانی آمده است، اما تیم بسیار قدرتمندی دارد و شرایطش با دور مقدماتی فرق کرده است. به نظر من چیزی که همه درباره‌اش صحبت می‌کنند، برد و باخت است و بازی زیبا و باخت نمی‌تواند خوب باشد. من به بازیکنان دیگر هم همین موضوع را گفته‌ام.

 

*برای دیدار با اسپانیا در بازی افتتاحیه استرس ندارید؟

فکر می‌کنم اسپانیا باید برای بازی مقابل ما استرس داشته باشد. چون آنها میزبان مسابقات و مدعی قهرمانی هستند و باید نتیجه خوبی بگیرند. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای بردن استرسی روی ما نیست.

* دیدار با وزیر ورزش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

جلسه خوبی بود و خوشحالیم که سرانجام یک مسئول درد و دل ملی پوشان بسکتبال را شنید. بازیکنان تیم ملی تنها نیاز به توجه دارند تا برای رقابت‌های آینده انگیزه‌شان کم نشود. وقتی مسئولی به سالن می‌آید تا از وضعیت تمرینات مطلع شود این موضوع انگیزه بازیکنان را زیاد می‌کند.

* در بازی‌های آسیایی هم که بسکتبال یکی از شانس‌های طلا است، نظرتان چیست؟

ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بسکتبال ایران سربلند باشد، حالا چه مدالی کسب شود، بستگی به شرایط مسابقات دارد. باز هم می‌گویم انظارها با توجهات و امکاناتی که داده می‌شود باید برابر باشد.

به گزارش فارس، تیم ملی بسکتبال از هشتم شهریور در جام جهانی بسکتبال شرکت می‌کند و در دیدار افتتاحیه باید به مصاف اسپانیا برود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 13140523
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7