اگر تاج مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان را تأیید کند تا آخر عمر حرف نمی‌زنم دادکان: وزیر ورزش و خادم رابین‌هو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
اگر تاج مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان را تأیید کند تا آخر عمر حرف نمی‌زنم
دادکان: وزیر ورزش و خادم رابین‌هودبازی درآوردند و فوتبال آلوده‌تر شد

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش و معاون حقوقی‌اش رابین‌هود بازی درآوردند و فوتبال آلوده‌تر شد.

خبرگزاری فارس: دادکان: وزیر ورزش و خادم رابین‌هودبازی درآوردند و فوتبال آلوده‌تر شد

-------------------------------
  •  

، محمد دادکان در برنامه 4-4-2 رادیو جوان گفت‌وگویی مناظره‌گونه با امیررضا خادم داشت.

دادکان در ابتدای صحبت‌هایش گفت: اگر حرفی می‌زنم برای آن است که مشکلات را از سر راه برداریم و راهکار هم داشته باشیم، به عقیده من اگر پنج واژه را حذف کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود. این واژه عبارتند از بگم، می‌گم، اگر، مگر به من تکلیف شد و آنکه می‌گوید. می‌گویم هیچ‌وقت نمی‌گوید بنابراین می‌خواهم سمت و سوی صحبت‌هایم سازندگی و مثبت‌اندیشی باشد، من واضح و روشن حرف می‌زنم و قصد تخریب کسی را ندارم، دوست دارم ورزش کشور به سمت و سویی برود که شایسته است.

وی در مورد اینکه گفته است هیئت مدیره و مدیرعامل را به جان هم انداخته‌اند و منظورش چه کسی بوده، گفت: منظورم وزارت ورزش بود من حرفی را که بزنم آن را تأیید می‌کنم قبل انقلاب هم حرفم را می‌زدم و امروز هم محدودیتی برایم نیست و اگر حرف‌هایم به دل مردم بنشیند برایم موفقیت است من هیچ‌وقت کاندیدای مدیرعاملی پرسپولیس از سوی وزارت ورزش نبودم اگر امیررضا خادم چنین حرفی را زده است نمی‌دانم مستنداتش چیست اما من به خواست مردم بود که گفتم به پرسپولیس می‌روم.

وی در مورد اینکه دو عضو هیئت مدیره باشگاه با او ملاقات‌هایی داشته‌اند و این دعواها کی تمام می‌شود، گفت: آنها جایی آمدند با من صحبت کرده‌اند این دعواها هم تمامی ندارد پیش از این هم گفته بودم پرسپولیس با این وضعیت به هفته پنجم لیگ نمی‌رسد زیرا هر باشگاهی اساسنامه دارد طبق اساسنامه باشگاه، مجمع، هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرس دارد. امیررضا خادم و وزارت ورزش بیایند و بگویند آیا بر اساس این چارچوب مشخص و مدون حرکت کرده‌اند یا نه، آیا هیئت مدیره مدیرعامل را انتخاب کرده یا اینکه آنها خودشان مدیرعامل را انتخاب و به هیئت مدیره معرفی کرده‌اند؟ برای من قابل هضم نیست که مدیرعامل باشگاه چگونه با این ساختار می‌خواهد کار کند وقتی می‌داند که هیئت مدیره او را انتخاب نکرده است. من هم این مسائل را به این دلیل پیش‌بینی کرده‌ام چون می‌دانستم که نوع انتخاب مدیرعامل استقلال و پرسپولیس اینگونه بوده، ما نمی‌خواهیم برای استقلال و پرسپولیس ساماندهی اصولی داشته باشیم و همواره این اختلاف‌ها وجود داشته و خواهد داشت.

دادکان با اشاره به مصاحبه‌اش باعنوان کرد: من در همان مصاحبه‌ام گفتم شعارهای سرگرم‌کننده می‌دهند و مدام می‌خواهند امروز برود و فردا بیاید و هیچ‌وقت کار اساسی انجام نمی‌شود. مدیرعامل قبلی را به خاطر بدهی‌ها و ولخرجی پول دولت برکنار کردند، این حق وزارت ورزش است زیرا آنها بدهی بالا آوردند اما من می‌گویم شعار سرگرم‌کننده می‌دهند زیرا می‌گویند قراردادها پایین آمده اما من می‌گویم 30 درصد افزایش داشته است آیا این حرف من بی‌احترامی به خادم و وزیر ورزش است یا از سر دلسوزی است؟ 6 ماه فوتبال را تعطیل می‌کردید تا کی باید این ضریب افزایش‌ها وجود داشته باشد؟ از این تبصره‌های افزایش بودجه هم تا آخر فصل زیاد می‌آید.

وی ادامه داد: فصل برای استقلال و پرسپولیس با اضطراب شروع شد، نخواستیم آنها را به آرامش برسانیم نباید تقصیرها را به گردن رحیمی و دایی بیندازیم یا هیئت مدیره وزارت ورزش باید پاسخگوی انتقادات باشد. وزارت ورزشی مدام اعلام می‌کرد که می‌خواهیم استقلال و پرسپولیس را به آرامش برسانیم و آرامش را به ورزش کشور برگردانیم، چه شد؟ هیچکس برای خدمت نیامده اگر قصد خدمت داشتند نمی‌گذاشتند این اختلافات به وجود بیاید و برای رضایت هواداران استقلال و پرسپولیس تلاش می‌کردند.

-uf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 494
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 500
بازدید ماه : 612
بازدید کل : 13140955
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7