فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با سه راند مبارزه به مدال نقره رسید
احدی: سپهوندی از شکست کدام قهرمان المپیک و جهان در تورنمنت چین صحبت می‌کند؟

سرمربی تیم‌ ملی بوکس گفت: سپهوندی به ما بگوید کدام قهرمان جهان و المپیک را در تورنمنت چین شکست داده است که ما او را ندیده‌ایم.

خبرگزاری فارس: احدی: سپهوندی از شکست کدام قهرمان المپیک و جهان در تورنمنت چین صحبت می‌کند؟
  •  

اکبر احدی با رد ادعاهای عبدالمجید سپهوندی مبنی بر اینکه زمان انتخابی تیم‌ ملی ناعادلانه بوده است، گفت: اصلا اگر دست من بود انتخابی تیم‌ ملی را دیرتر از زمانی که انجام شد برگزار می‌کردم، چرا که عبدالمجید سپهوند حالا پس از شکست مقابل جاسم دلاوری اردوها را ترک کرده و دیگر در تمرین‌ها شرکت نمی‌کند و دلاوری در سنگین‌ وزن حریفی ندارد که با او مبارزه کند پس ما ناچار بودیم در زمان معین‌ شده انتخابی تیم‌ ملی را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که سپهوند مدعی شده که دلاوری توسط مربیان تیم‌ ملی انتخاب شده، نه به خاطر موفقیت مقابل او و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، اظهارداشت: ما بهترین داورها را روز انتخابی‌ برای قضاوت انتخاب کردیم تا دیگر حرف و حدیثی نباشد. تمام اختیارات را برعهده داوری واگذار کردیم که دیگر شبهه‌ای پیش نیاید. من می‌توانستم مثل اوزان دیگر که نفرات را انتخاب کردم در اوزان باقی مانده نیز به همان روش نفرات را انتخاب کنم، اما به دلیل بالا بودن حساسیت این اوزان ما تصمیم گرفتیم انتخابی برگزار کنیم تا هیچ حرف و حدیثی نباشد.

سرمربی تیم‌ ملی در واکنش به این موضوع که سپهوند مدعی شده در تورنمنت چین قهرمان جهان و المپیک را شکست داده، اما کادر فنی او را به بازی‌های آسیایی اعزام نکرده است، گفت: سپهوند بیاید به ما بگوید کدام قهرمان جهان و المپیک را شکست داده است. بنده به همراه دیگر مربیان در مسابقات حضور داشتیم و چنین بوکسورهایی که او با این نام و نشان از آنها یاد کرده است را در تورنمنت چین ندیدیم. بازی با اوکراین من اصلا حریفی که او شکست داد را نمی‌شناختم و اصلا نه قهرمان جهان بود و نه اینکه عنوان‌دار بود البته او بوکسور خوبی بود اما کسی او را نمی‌شناخت. بازی دوم نیز سپهوند مقابل نماینده چین به عنوان نفر برتر معرفی شد چراکه در همان راند اول حریف سپهوند از ناحیه ابرو مصدوم شد و دیگر اجازه مبارزه کردن به او ندادند و بازی به سود نماینده ما تمام شد. اگر بخواهیم ما به صورت کلی به بازی‌هایی که او انجام داده اشاره کنیم باید اینطور بگویم که سپهوند تنها 3 راند بازی کرد و به مدال نقره دست یافت.

احدی در مورد اینکه چه کسی به بازی‌های آسیایی اعزام شود برای او فرقی ندارد گفت: برای ما فرقی ندارد که چه کسی در سنگین‌وزن به بازی‌های آسیایی اعزام شود ما دوست داشتیم بهترین نفرات به این رقابت‌ها اعزام شوند در واقع برای هیچ مربی‌ای فرقی ندارد. ما بازی را تحت اختیار داوران قرار دادیم تا بهترین نفرات توسط آنها انتخاب شوند حتی کمیته فنی نیز تصمیم داشت که نفرات برتر را انتخاب کند اما بنده اعلام کردم که داوران باید برنده دیدار را اعلام کنند.

وی در پایان اظهار داشت: به هیچ‌عنوان صحبت‌های عبدالمجید سپهوند را قبول ندارم. حق کسی در انتخابی‌ها ضایع نشد چراکه ما بهترین داوران فدراسیون را برای قضاوت در انتخابی‌های تیم‌ملی انتخاب کرده بودیم.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 732
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 738
بازدید ماه : 850
بازدید کل : 13141193
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7