پروتكل ورزشی با كشور تركیه در رشته هنرهای رزمی به امضا رسید
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 
سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و كونگ فو :

پروتكل ورزشی با كشور تركیه در رشته هنرهای رزمی به امضا رسید

گرگان - سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و كونگ فو كشور گفت: پس از اصلاح ساختاری، هفته گذشته یك پروتكل ورزشی با كشور تركیه در این رشته ورزشی به امضا رسیده است.

پروتكل ورزشی با كشور تركیه در رشته هنرهای رزمی به امضا رسید

'ابوالفضل حیدریان' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان افزود: با امضای این پروتكل، می توانیم با 25 كشور اروپائی ارتباط داشته باشیم و این نشست در تركیه اثرات بسیار خوبی داشت، بطوری كه یك دفتر در این كشور به فدراسیون اختصاص داده شد.

به گفته وی، هدفگذاری در تركیه برای ارتباط با این كشورها بود كه بتوانیم در فدراسیون جهانی (اسپورت آكونت) كرسی های لازم را به دست آوریم.

وی تصریح كرد: پس از بررسی و آسیب شناسی فدراسیون به این نتیجه رسیدیم كه به بخش بین الملل فدراسیون كمتر توجه شده است و تصمیم گرفتیم تا این بخش را در بلند مدت مورد توجه بیشتری قرار دهیم و در اولین گام، این ارتباط انجام شد.

وی در خصوص رقابت های لیگ گفت: به دنبال فرصتی هستیم تا در اولین زمان ممكن، رقابت های لیگ كشور را در دو بخش بانوان و آقایان با هدف آمادگی بیشتر ورزشكاران و شناسایی استعدادها و نیروهای توانمند برای حضور در رقابت های برون مرزی به عنوان تیم ملی برگزار نماییم.

حیدریان در خصوص ارزیابی خود از هیئت ورزش های رزمی و كونگ فو گلستان گفت: این استان ظرفیت سیار خوبی دارد و اكنون 14 هیئت شهرستانی در این استان فعال است و امیدواری برای آینده بسیار درخشان هیئت گلستان وجود دارد.

به گفته حیدریان، چنانچه هیئتی توانایی های خود را بخوبی اثبات كند، فدراسیون وظیفه خود می داند كه در آن استان سرمایه گذاری كند و اكنون گلستان جزو 20 هیئت كشور قرار دارد كه با سعی و تلاش مضاعف باید خود را بین 10 تیم برتر قرار دهد.

7467/579/508

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 80301103



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 216
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 13140665
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7