رئیس فدراسیون جودو گفت: طی یکی ـ دو روز آینده جلسه‌ای را با مسئولان کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و پ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
در مورد انتقادهای حیدری صحبتی ندارم
رستگار: جودوکاران اعزامی به اینچئون امروز یا فردا معرفی می‌شوند/ بانوان اعزام نمی‌شوند

رئیس فدراسیون جودو گفت: طی یکی ـ دو روز آینده جلسه‌ای را با مسئولان کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و پس از آن اسامی نفرات اعزامی به اینچئون اعلام می‌شود.

خبرگزاری فارس: رستگار: جودوکاران اعزامی به اینچئون امروز یا فردا معرفی می‌شوند/ بانوان اعزام نمی‌شوند
  •  

محمد علی رستگار ، در مورد برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جودوی یزد، گفت: هفته گذشته یکی از رویدادهای خوب سال جاری را با حضور ورزشکاران مطرح این رشته قبل از شروع بازی‌های آسیایی اینچئون در یزد با نام مسابقات جایزه بزرگ جودو برگزار کردیم. این رقابت‌ها از نظر روحی روانی برای جودوکاران ما خیلی حائز اهمیت بود.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با تکرار مجدد برگزاری چنین رقابت‌هایی به اهدافمان برسیم. البته ما در طی این چند روز مسابقات قهرمانی کشور در بخش کاتا را نیز برگزار کردیم استقبال خوبی از این مسابقات شد و مهمتر از آن حضور بی‌نظیر نوجوانان استان‌های مختلف در مسابقات قهرمانی کشور بود.

رئیس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: با استقبالی که نوجوانان در این رقابت‌ها داشتند جامعه جودو می‌تواند به حضور آنها خوشبین باشند و این موضوع نویدبخش این است که کارهای زیربنایی ما آرام آرام در حال به ثمر رسیدن است.

رستگار در پاسخ به این سؤال که تا بازی‌های آسیایی اینچئون زمان کمی باقی مانده و آیا فدراسیون تصمیم ندارد اسامی نفرات نهایی اعزامی به اینچئون را مشخص کند، گفت: طی گفت‌وگوی تلفنی که با رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک داشتم به این توافق رسیدیم که طی امروز و فردا جلسه نهایی را برای اعلام کردن اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعداد نفرات اعزامی به اینچئون مشخص شده است یا خیر، اظهار داشت:‌ طبق صحبت‌هایی که با مسئولان ورزش داشتیم قرار است حداکثر نفرات اعزامی به اینچئون 5 نفر باشند. ما آخرین ارزیابی را مطرح می‌کنیم و شاید تعداد کم و زیاد شود.

رستگار در پاسخ به این سؤال که آیا در بخش بانوان نماینده‌ای در اینچئون خواهیم داشت یا خیر، گفت: ما تصمیم داشتیم یکی دو نفر از بانوان مورد حمایت قرار بگیرند و به اینچئون اعزام شوند، اما تا به این لحظه مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با این موضوع موافقت نکردند. نگاه ما توسعه ورزش بانوان بود و به کسب مدال فکر نمی‌کردیم، اما تا این لحظه با این اعزام موافقت نشده است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که این روزها سمیه حیدری انتقادهایی در مورد اینکه مسئولان فدراسیون او را از جودو حذف کردند مطرح کرده و آیا این موضوع واقعیت دارد یا خیر، عنوان کرد: در مورد او صحبتی ندارم و انتقادهای او را قبول ندارم.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 553
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 553
بازدید ماه : 659
بازدید کل : 13141002
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7