نائب‌رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص دلایل انتخاب پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی کره جنوبی تو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سلیمی چگونه پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی شد

نائب‌رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص دلایل انتخاب پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی کره جنوبی توضیح داد.

خبرگزاری فارس: سلیمی چگونه پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی شد
  •  

علیرضا دبیر ، درباره دلایل انتخاب بهداد سلیمی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی کره جنوبی گفت: اگر به تاریخچه انتخاب پرچمدار ایران نگاه کنیم در سال 1964 در بازی‌های آسیایی توکیو یکی از عللی که جهان پهلوان تختی ضربه خورد به دلیل عدم پرچمداری بود یا اینکه در سال 1968 مکزیک پرچم به مهدیزاده داده نشد که لطمات زیادی را به تیم وارد کرد.

وی ادامه داد: در گذشته تمام کاروان با هم می‌رفتند و با هم برمی‌گشتند و به همین دلیل تصمیم‌گیری متفاوت با زمان حال بود اما از المپیک 2000 سیدنی نحوه اعزام تیم‌ها فرق کرد و رشته‌هایی مانند کشتی که مسابقات آنها در روزهای پایانی قرار داشت دیرتر اعزام می‌شدند. امروز هم در این خصوص بحث شد و من گفتم که بحث پرچمداری را جنسیتی نکنند و برای زن و مردم تفاوت قائل نشوند.

نائب رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: استدلال من این بود که ورزشکاری که مدال‌های بیشتری دارند در اولویت هستند و با توجه به شرایطی که بهداد سلیمی داشت این ورزشکار را انتخاب کردیم.

وی گفت: حمید سوریان هم شانس بالایی برای پرچمداری کاروان ایران را داشت، اما به دلیل اینکه تیم ملی کشتی دیرتر به مسابقات اعزام می‌شود، سلیمی پرچمدار کاروان ایران شد.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7