اهتمام جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌تمام ورزشی در آذربایجان غربی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


اهتمام جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌تمام ورزشی در آذربایجان غربی

اهتمام جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌تمام ورزشی در آذربایجان غربی

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: اهتمام جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در آذربایجان غربی وجود دارد.

علی خلیلی روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در مجموع 50 پروژه ملی در استان وجود دارد، که برای احداث و تکمیل آنها تلاش می‌شود، تا هرچه زودتر در عرصه ورزش مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه برای پروژه‌های ملی 34 میلیارد و 780 میلیون تومان اعتبار موردنیاز است، افزود: برای پروژه‌های ملی آغاز شده، حدود 10 میلیارد و 730 میلیون تومان اعتبار لازم داریم، تا آنها را تکمیل کنیم.
خلیلی با بیان اینکه از پروژه‌های ملی مورد اشاره، اجرای 21 پروژه ملی توسط اداره ورزش و جوانان استان آغاز شده است، افزود: عملیات ساخت‌ و ساز پروژه‌‌های مورد اشاره بر عهده اداره ورزش و جوانان است، که ساخت و ساز آن با پشتکار مضاعف ادامه دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 29 پروژه ملی دیگر وجود دارد، که هنوز ساخت و ساز آن‌ها آغاز نشده است که بلافاصله بعد از تامین اعتبارات مورد نیاز، نسبت به آغاز عملیات احداث همت می‌کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌ها و رویکرد جدیدی که در دولت و به دنبال آن در آذربایجان غربی دنبال می‌شود، هیچ‌گونه پروژه و طرح عمرانی قبل از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کلنگ‌زنی نمی‌شود.
خلیلی ساخت‌و‌ساز پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد را در اولویت ذکر کرد و گفت: این امید وجود دارد، که تا فرا رسیدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از این پروژه‌ها برای بهر‌ه‌برداری آماده شوند.
وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت‌وساز 18 پروژه استانی آغاز شده است، ادامه داد: تاکنون حدود 6 میلیارد و 500 میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است، که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند.
خلیلی به اجرای چندین پروژه مهم و بزرگ توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش اشاره کرد و گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه، 5 هزار نفری خوی و سلماس و بوکان از این جمله هستند.
وی ابراز امیدواری کرد که ورزشگاه 5 هزار نفری خوی و 5 هزار نفری سلماس تا دهه مبارک فجر امسال افتتاح شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه گفت: با مشارکت استانداری به دنبال تامین اعتبار برای اجرای این پروژه هستیم تا به مرحله بهره‌برداری برسد.
خلیلی با اشاره به اینکه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی پروژه‌های زیادی را در دست اقدام دارد، گفت: اهتمام جدی و تلاش مضاعفی وجود دارد تا پروژه قره‌قشلاق سلماس و فیرورق خوی برای بهره‌برداری در دهه مبارک فجر آماده شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 985
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 985
بازدید ماه : 1097
بازدید کل : 13141440
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7